Mä tilasin vuosi sitten liituraitapuvut mun pojille. Kolmevuotias oli lähes metrin pituinen, mutta vyötäröllä ei meinaa pysyä 90 senttisetkään vaatteet. Just katoin liituraitahousujen lapusta, että valmistuttaja oli CHRISTMAS TOWN. Googleta sitä. Mun mielestä hienot sivut, että ajattelin olevan törkeän hintavia, mutta ei ollut. Itse tilasin Liituraitahousut ja liivin. Kauluspaidan ja solmiot ostin paikallisesta Halpa-Hallista. Housuissa lahkeensuut oli viimeistelemättä, joten pituuden sai itse määritellä lapselle sopivaksi. Itse käänsin pikapaltteen ja silitysraudan avulla. Itse soitin nettisivuilla olevaan numeroon, jossa naisihminen vastasi. Asut tulivat minulle postilaatikkoon kahdessa-kolmessa päivässä. Olin todella tyytyväinen. Alunperin tarkoitus oli saada kaikille pojille mustat puvut, mutta silloin tuolla nettikaupassa ei sattunut olla kokoja. Palvelu oli todella miellyttävää ja maksaa sain, kun tuote jo oli minulla. Nyt puvut ovat olleet juhlissa jo 5-6 kertaa vuoden aikana ja tarvittaessa olen käytön jälkeen pessyt nämä ostamani puvut koneella hellävaraisella ohjelmalla eikä ole menneet miksikään. Todella suosittelen, toki minulla ei ole kokemusta kuin tuosta liituraitapukujutusta. Kävin juuri vilkaisemassa ja siellä on vielä joku tarjouskin juuri voimassa. Käy nopsasti tutustumassa kun kaikkea ei välttämättä ole aina saatavilla.