Naapuri syyttää kunnianloukkauksesta *huoh*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Emma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älä suotta näpäytä takaisin. Käy kulustelussa ja kerro rauhallisesti mitä tapahtui. Mutta älä lähde kostokierteeseen, siitä voi syntyä pahempikin soppa :( Parempi pysyä tuollaisten yläpuolella ja antaa olla. Älä välitä tai kiinnitä huomiota heihin tulevaisuudessa. Hymyile vain kauniisti takaisin, kuin tietäisit jotain mitä he eivät tiedä.

Meneekö tuosta kuulustelusta mitään lausuntoa syytteen nostajalle?

Juuri näin ajattelinkin :)
En tiedä miten tämä nyt tästä etenee, en ole aiemmin joutunut poliisin kanssa tekemisiin. Voisi kuvitella kyllä että menee lausunto..?

no eikä mee. sille menee tieto vaan et syytetäänkö vai jätetäänkö syyyttämättä syyteharkinnan jälkeen.

No tietenkin sun on kerrottava poliisilla että miks oot niin sanonut, tuleehan se ilmi että suutuit huorittelusta.

Näitä hulluja riittää! Anna olla vaan, kerro poliisille miten asia meni ja voin kyllä luvata ettei mitään seuraamuksia tule.
Toi tyttö taas joka huoritteli niin hänellä voi olla taustalla jo lastensuojeluilmoituksia jos käytös noinkin törkeää...

En enään yhtään ihmettele miksi poliiseilla on kädet täyttä työtä ja miksi tutkinnat venyy jos kaikki tälläiset viedään poliisille asti.
Törkeetähän tuo naapruin käytösä oli siittä ei pääse minnekkään.

Mä jo ehdin miettiä olenko ihan typerä kun järkytyin niin pahasti tosta koko hommasta, mutta ilmeisesti löytyy muitakin jotka mun kanssa samoilla linjoilla :) Kiitos ihanat. Kyllä tää tästä, ei mulla ole mitään salattavaa, ja jos vertailee huorittelua ja muuta päänaukomista hulluksi toteamiseen niin.. No, eiköhän ne poliisit ole mun kanssa myös aika samoilla linjoilla.

Typerää ja lapsellista touhua.

Yhteistyössä