H
hermot menee
Vieras
Tilanne siis tämä että naapuriin rakentavalla perheellä on 3 lasta, 2 isompaa (9 ja 5v) on meidän 2 isomman (8 ja 5v) lapsen hyvät kaverit ja tää niitten pienin (3v) on alkanut nyt leikkimään meidän pienimmän (2v) kanssa. Tää naapurin 3v ei ikinä oo meidän pihassa uskonu ku oon sitä jostain kieltäny, mutta se ei oo tässä nyt se pääasia vaan se että ensin se 3v heitti meidän 5v:tä kivellä takaraivoon, ei tullu kuhmua eikä mitään. Ok, sen isä kielsi sitä heittämästä MITÄÄN. Eilen tää 3v leikki meidän lasten kiväärillä mikä on rautanen kauttaaltaan, koitti laittaa sitä meidän 2v:n kaulaan sellasesta remmistä mikä niissä on mut meidän muksu ei halunnu jotenka tää 3v huitas tätä meidän poikaa sillä kiväärillä päähän. Me puhuttiin isännän kans et se naapurin muksu ei tuu meijän pihaan enää ja mä oon tänään hypänny ulkona huutaas sille et pois meijän pihasta ja kun mies tuli kotiin se ei kertaakaan sanonu et ei saa tulla meijän pihaan ja näin. Kysyin siltä et mitä tää nyt on et haluuks et käy taas jolleki haaveri tän 3v muksun toimesta nii vastas vaan et ei käy ku hän vahtii. Mua alko vituttaa ku ensi sovitaa et miten tehdään ja mä olin taas se mulkku joka kielsi aiemmi ja tää mun ukkoni sit se kiva joka antaa luvan.... AAARRGGH..