M
Minne ilmoitus?
Vieras
Äitini oli käymässä luonamme (kerrostalo) ja kun hän lähti niin talon saksanpaimenkoira puri häntä rappukäytävässä käteen. Äitini oli sanonut tälle ketä koiraa ulkoilutti (n.15.v tyttö) että koira puri minua mutta tyttö oli vain jatkanut matkaa sanomatta mitään! Äitini oli sitten hädissään vain lähtenyt ulos ja katsoi kättään ja siinä on iso mustelma ja veriset hampaan jäljet. Minä itse tiedän tämän perheen mutta en tiedä sukunimeä enkä kerrosta missä asuvat. Heillä on tuo isompi n.2-vuotias saksanmpainemkoira ja juuri ottivat ihan saman rotuisen pennunkin. Isompo aina haukkuu todella rauhattomasti kun rapussa ovat.
Minä en ala pelkäämään noita koiria kun minulla on 3-vuotias lapsi ja toinen tulossa! Mitä jos tuo metrin mittainen lapseni olisi ollut tuossa eikä äitini!?
Aijon sanoa asiasta heti kun nään nämä henkilöt mutta jos he eivät kuuntele tai tee asialle mitään niin minne teen ilmoituksen? Tuo koira on lopetettava tai sitten kuonokoppa ulos lähdettäessä. Minä en katso tätä läpi sormien enkä hyväksy pelkkää anteeksi pyyntöä. Tuon ikäinen koira on jo pitänyt kouluttaa tavoille eikä muutenkaan ihmisiä purra!
Minä en ala pelkäämään noita koiria kun minulla on 3-vuotias lapsi ja toinen tulossa! Mitä jos tuo metrin mittainen lapseni olisi ollut tuossa eikä äitini!?
Aijon sanoa asiasta heti kun nään nämä henkilöt mutta jos he eivät kuuntele tai tee asialle mitään niin minne teen ilmoituksen? Tuo koira on lopetettava tai sitten kuonokoppa ulos lähdettäessä. Minä en katso tätä läpi sormien enkä hyväksy pelkkää anteeksi pyyntöä. Tuon ikäinen koira on jo pitänyt kouluttaa tavoille eikä muutenkaan ihmisiä purra!