V
vieras
Vieras
mä en kyllä ymmärrä tätä koiran hyysäämistä.ei koiralla ole missään tapauksessa oikeutta puolustaa ruokaa tai mitään muutakaan omalta perheeltään hampaita käyttäen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tulkinta koirasta:KOIRAN KUPILLE EI SAA MENNÄ EDES AIKUISET.
Periaatteessa lauman johtaja saa ajaa koiran pois kupilta, mutta kukaan johtaja ei tee niin kiukkuillakseen. Sinä määräät eväästä, joten sinä annat koiralle luvan milloin se saa syödä. Eli, istutat ja pistät kupin eteen. Sitten annat luvan koiralle ottaa.
Itte meet kauemmaksi. Jos sä lähet tupertamaan koiran evääseen, se tokasee sua. Koiralle annetaan ruokarauha. Jos koira pelkää ruokansa päälle, se ei ainakaan auta että koiran nokan eestä viedään eväät. Luottamus johtajaan on tismalleen eri asia kuin päällepäsmäröinti.
Tälläiset koirat on justAlkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:meillä koira antaa suustaan kaiken ihmiselle (myös meidän yksivuotiaalle). Siis jos kiinni saa kun lähtee leikkimään karkuleikkiäKoira osaa väistää ja varoa lasta eikä yritä mitään pahaa. Koira täyttää kohta kolme enkä ole koskaan kuullut sen edes murisevan (en edes tiedä miltä sen murina kuulostaisi). Kiltti on kuin mikä. Toisten mielestä ehkä liiankin alistuva, mutta tietääpähän ainakin, että ihminen määrää (oli kyseessä sitten lapsi tai aikuinen). Leikkisä ja iloinen koira joka tykkää kaikista ihmistä (päästäis rosvotkin iloisesti kylään). Meidän ranskanbulldoggi :heart: Kuorsaa meidän jalkopäässä yöt
![]()
Hieno juttu, ja näin sen kuuluu ollakin. Koiralta pitää pystyä ottamaan pois ruokakuppi ilman että koira käy kiinni!!! Eri asia tietenkin härnääminen.
meillä saksanpaimenkoira ja ranskanbulldoggi ja kumpikaan ei sano mitään vaikka pienimmäinen menee kupille ja pari raksua maistaisikinistuvat ja odottavat vuoroaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kysynpä vaan:Miksei ap vahtinut muksuaan? Käytittekö muksua edes lääkärissä? Koira ammuttava välittömästi ja samalla yhteiskunnan on otettava lapset huostaan tuollaisilta vanhemmilta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja vielä ihmetellään niitä tapauksia kun lapselta on henki lähtenyt. Ei ole vain viety ajoissa piikille!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koiran pitää pystyä antaa ottaa ruokakuppi pois vaikka kesken ruokailun. Jos murisee, puree tms. koira on väärin koulutettu ja kävelevä aikapommi
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:Mun mielestä pitäis olla joku laki, että ei lapsiperheisiin koiria ollenkaan. Mun mielestä ihan ok, että joku semmosia piskejä haluaa, mutta sitku rupee lapsia tekemään niin koirat pois tai jättää sitten lapset tekemättä.
Ei ne lapset ole sitä koiraa perheeseensä valinnut. Aikuinen sen päätöksen tekee ja tässäkin kohtaa se oli lapsi, joka kärsi vanhempiensa "eläinrakkaudesta".
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja Kysynpä vaan:Miksei ap vahtinut muksuaan? Käytittekö muksua edes lääkärissä? Koira ammuttava välittömästi ja samalla yhteiskunnan on otettava lapset huostaan tuollaisilta vanhemmilta.
Peesi
Alkuperäinen kirjoittaja Klonk:"Ihmisen henki on tärkeämpi kuin koiran henki."
On vai? Mutta tiesitkö, että koira on myös elävä eläin?
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:Minä antaisin koiran pois uuteen kotiin. Luottaa en voisi enää.
Minusta on kummallista, että niin monen mielestä on okei, että koira hyökkää kun sen ruokakupille tullaan. Minkälaisia koiria te pidätte?
Tietenkään se ei ole koiran vika, että käyttäytyy vaistojensa mukaan, mutta kyllä koirat pitäisi kouluttaa niin, että ihmisiä ei purra, ei vaikka kuinka olisi väärässä paikassa tai väärään aikaan. Vasta jos toinen oikeasti kiduttaa tms. niin saa puolustautua.
Ap:n koira ei varmasti ole mikään mielenvikainen, mutta en kyllä tosiaan luottaisi että taaperot ovat turvassa, perheeseen ilman pikkulapsia sopeutuu varmasti. Itse en todellakaan luottaisi portteihin tai oveihin, en voisi kuvitella pitäväni lemmikkiä, joka saattaisi lastani haukata jos se "ärsyttää" eläintä.
Alkuperäinen kirjoittaja poppis:Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:Minä antaisin koiran pois uuteen kotiin. Luottaa en voisi enää.
Minusta on kummallista, että niin monen mielestä on okei, että koira hyökkää kun sen ruokakupille tullaan. Minkälaisia koiria te pidätte?
Tietenkään se ei ole koiran vika, että käyttäytyy vaistojensa mukaan, mutta kyllä koirat pitäisi kouluttaa niin, että ihmisiä ei purra, ei vaikka kuinka olisi väärässä paikassa tai väärään aikaan. Vasta jos toinen oikeasti kiduttaa tms. niin saa puolustautua.
Ap:n koira ei varmasti ole mikään mielenvikainen, mutta en kyllä tosiaan luottaisi että taaperot ovat turvassa, perheeseen ilman pikkulapsia sopeutuu varmasti. Itse en todellakaan luottaisi portteihin tai oveihin, en voisi kuvitella pitäväni lemmikkiä, joka saattaisi lastani haukata jos se "ärsyttää" eläintä.
mun on pakko peesailla tätä ,mun mielestä ei ole ikinä hyväksyttävää,että koira käy ihmisen kimppuun.