Naapurin koiran takia minulla käsi revähti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä on fyysisesti iso ja voimakas koira.Sekarotuinen. Ja naapurissa pikkunen räkyttävä lapinkoira. Ja tämä naapurin koira oli sattumoisin kolmannen naapurin pihalla narussa joilla on kans lapinkoira. Joka on ihan käsittämätön haukkuja. Sillä on vielä niin kimakka ääni. No mä kävin lenkillä ja poikkesin tämän kolmannen naapurin pihalle. Meidän koira ei tule pätkääkään toimeen näiden pienempien koirien kans. Nämä pienemät haluais leikkiä mut meidän koira ei ja jostain syystä ne ei siedä toisia.
No menin näiden toisten koirine ohi ihan hienosti. Lapin koirat räkyttää paukuttivat minkä kerkes ja meidän koira käveli hiljaa vaan ohi....kunnes...
Mä en tajunnu et se pienempi näistä koirista yltää sen narun kans niin kauas :o ja tämä koira lähti kauheen räkytyksen kans tulemaan kohti joka ärsytti meidän koiraa. Mä olin jo ohi tästä koirasta ja ihan arvaamatta minun koira otti pultit ja hyökkäs kohti. Kiskas hihnan niin et minulla revähti käsi taaksepäin. Ja pääsi irti.
Ja arvaa huusinko minä?!?! Niin paljon ku ääntä lähti.
Ja jok ikinen koira otti asennon ja hiljeni. Ja palasivat asemiinsa nöyrästi.
Mut minun käsi on melko kipee kauttaaltaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kivasyyttäämuita;23565627:
Sun koiras se oli, ei naapurin.

Miksi menit sinne pihalle jos tiedät ettei tule toimeen

No tämä talon koira oli häkissä ja en tiennyt ennenku menin pihalle et siellä oli tämä toinenkin koira. Oli vaan talon ihmisille asiaa ;)

Mun mielipide on se, että aivan itseäsi saat syyttää. Jos tiedät ettei koirasi siedä muita niin tietentahdoin menet silti sinne missä tiedät että ne koirat on.

[QUOTE="mii";23565670]No buhuu. Pitääkö tulla puhaltamaan. Oikeesti, kai nyt vaadit naapurilta miljoonakorvaukset.[/QUOTE]

En mä mitään vaadi. Itsehhän minä sinne menin. Tosin en tienny että tämä pienempikin on siellä käymässä.

Taas huomaa että todellakin koirien pito pitäis olla luvanvaraista :/ Säkään et näköjään yhtään hallitse otustas, oot vähän dille ja vielä syyttelet muita omista mokistas.

[QUOTE="Vieras";23565669]Mun mielipide on se, että aivan itseäsi saat syyttää. Jos tiedät ettei koirasi siedä muita niin tietentahdoin menet silti sinne missä tiedät että ne koirat on.[/QUOTE]

No mä en tiennyt ennenku pihalle menin että tämä pienempiki koira siellä on joka juoksi sieltä mäen päältä kohti. Ja en tienny että sillä on niin pitkä naru että yltää pitkälle. Talon koira on häkissä jolle minun koira ei reakoi mitenkään.
ja itsiä minä syytänki en ketään muuta.

[QUOTE="vieras";23565679]En mä mitään vaadi. Itsehhän minä sinne menin. Tosin en tienny että tämä pienempikin on siellä käymässä.[/QUOTE]

No mikä ihmeen tarkoitus tällä aloituksella on? :D

[QUOTE="vieras";23565679]En mä mitään vaadi. Itsehhän minä sinne menin. Tosin en tienny että tämä pienempikin on siellä käymässä.[/QUOTE]

Mutta tiesit kuitenkin, että siellä oli ainakin se yksi.

Yhteistyössä