V
"vieras"
Vieras
Meillä on fyysisesti iso ja voimakas koira.Sekarotuinen. Ja naapurissa pikkunen räkyttävä lapinkoira. Ja tämä naapurin koira oli sattumoisin kolmannen naapurin pihalla narussa joilla on kans lapinkoira. Joka on ihan käsittämätön haukkuja. Sillä on vielä niin kimakka ääni. No mä kävin lenkillä ja poikkesin tämän kolmannen naapurin pihalle. Meidän koira ei tule pätkääkään toimeen näiden pienempien koirien kans. Nämä pienemät haluais leikkiä mut meidän koira ei ja jostain syystä ne ei siedä toisia.
No menin näiden toisten koirine ohi ihan hienosti. Lapin koirat räkyttää paukuttivat minkä kerkes ja meidän koira käveli hiljaa vaan ohi....kunnes...
Mä en tajunnu et se pienempi näistä koirista yltää sen narun kans niin kauas
ja tämä koira lähti kauheen räkytyksen kans tulemaan kohti joka ärsytti meidän koiraa. Mä olin jo ohi tästä koirasta ja ihan arvaamatta minun koira otti pultit ja hyökkäs kohti. Kiskas hihnan niin et minulla revähti käsi taaksepäin. Ja pääsi irti.
Ja arvaa huusinko minä?!?! Niin paljon ku ääntä lähti.
Ja jok ikinen koira otti asennon ja hiljeni. Ja palasivat asemiinsa nöyrästi.
Mut minun käsi on melko kipee kauttaaltaan.
No menin näiden toisten koirine ohi ihan hienosti. Lapin koirat räkyttää paukuttivat minkä kerkes ja meidän koira käveli hiljaa vaan ohi....kunnes...
Mä en tajunnu et se pienempi näistä koirista yltää sen narun kans niin kauas
Ja arvaa huusinko minä?!?! Niin paljon ku ääntä lähti.
Ja jok ikinen koira otti asennon ja hiljeni. Ja palasivat asemiinsa nöyrästi.
Mut minun käsi on melko kipee kauttaaltaan.