A
ap
Vieras
Sanokaa oonko turhan tiukka. Mua ärsyttää meidän naapurin lapset, tulevat meidän pihalle leikkimään leikkimökissä ja trampalla pomppimaan kun emme edes ole kotona. Pienempi 3v repii mun kukkapenkistä pois kalliita kukkia.
Lapset on tervetulleita leikkimään meidän lasten kanssa kun itse olen kotona, monesti ovat tuossa koko päivänkin, eikä mitään haittaa, kun voin hieman katsoa peräänkin.
Mutta esim eilen tulimme koko perhe kaupungilta kotiin ja siellähän ne oli taas koko sakki hyppimässä meidän trampalla.
Oon heidän äidille sanonu että en tykkää kun emme itse ole kotona että meidän pihalla ollaan ainakaan ilman lupaa, ja äiti lupasi katsoa lastensa perään.
Taas oli 3v rikkonut terassilta ruukun ja kukan mullat pitkin terassia.
Tää äiti ei taida ottaa ihan vakavissaan mun pyyntöä, vituttaa ankarasti!!!!
Lapset on tervetulleita leikkimään meidän lasten kanssa kun itse olen kotona, monesti ovat tuossa koko päivänkin, eikä mitään haittaa, kun voin hieman katsoa peräänkin.
Mutta esim eilen tulimme koko perhe kaupungilta kotiin ja siellähän ne oli taas koko sakki hyppimässä meidän trampalla.
Oon heidän äidille sanonu että en tykkää kun emme itse ole kotona että meidän pihalla ollaan ainakaan ilman lupaa, ja äiti lupasi katsoa lastensa perään.
Taas oli 3v rikkonut terassilta ruukun ja kukan mullat pitkin terassia.
Tää äiti ei taida ottaa ihan vakavissaan mun pyyntöä, vituttaa ankarasti!!!!