N
Niiskunen
Vieras
Meillä asuu samassa talossa mun poikaa vähän vanhempi tyttö. Olisko ehkä 5 vee. Jos se tuossa pihalla leikkii ja mun poika menee siihen jutteleen sille ja kyseleen et voiksä leikkii mun kaa ni se aluks kyl jotain leikkii. No yleensä poika sit tulee juosten kotiin ja itkee kun tää tyttö ei anna leikkiä hänen leluillaan. Mutta jos meidän ipanalla on jotain leluja niin tää tyttö vie ne melkein kädestä, eikä meinaa antaa edes takas niitä vaikka kuinka poika pyytää. Ite ainakin oon oman lapseni opettanut jakamaan leluja, että yhdessä leikitään. Tytön vanhemmat ei ikinä puutu sen lapsen tekemisiin. Se saa tehmä mitä haluaa ja välillä sitä etitäänki kissojen ja koirien kaa, ku on lähtenyt vähän kauemmas.
Mä en enää tiedä mitä mun pitäis tehä. Pitäskö mun jollain tapaa niille vanhemmille sanoa tuosta asiasta, vai kieltää omaa lasta leikkimästä sen kans vai mitenkä? Hermot mulla menee aina kun viikonloppu tulee ja varsinki nyt ku on kesä niin vietetään aikaa pihalla.
Mä en enää tiedä mitä mun pitäis tehä. Pitäskö mun jollain tapaa niille vanhemmille sanoa tuosta asiasta, vai kieltää omaa lasta leikkimästä sen kans vai mitenkä? Hermot mulla menee aina kun viikonloppu tulee ja varsinki nyt ku on kesä niin vietetään aikaa pihalla.