Naapurin muksu ulvoo yöt ja aamut, mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jeesus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä komppaan nroa 8. Vaikka mull aon itsellä oma vauva ja tiedän, että aina sille huudolle ei voi mitään. Silti mä ymmärrän ihan äärettömän hyvin sen naapurin fiiliksiä! On se väärin, jos joutuu jatkuvasti kuuntelemaan tollasta mölinää. Ei se ole normaalia asumisen ääntä jos huutoa on 24/7.

meillä esikoinen huusi ekat 5kk...asuttiin silloin kerrostalossa, jossa enimmäkseen asui (huonokuuloisia?) vanhuksia, meidän lisäksi yksi lapsiperhe ja yksi poikamies! Vauva tosiaan huusi 12-16h/vrk, eikä siihen huutoon mikään auttanut, ja voitte uskoa, että kaikki yritettiin!!
Mummukat kyseli vaan ystävällisesti, mitä kuuluu? Lapsiperheen aikuiset kertoi empaattisena oman tyttärensä koliikista ja naapurin nuorimies pissasi yks lauantaiyö lapsen vaunuihin!! (joita siis säilytettiin kerrostalon alakerrassa, portaiden alla!!) Näin meillä suhtauduttiin!!

meidänkin naapuriin on muttanut huutava pikkuvauva. Mutta huutakoon, on vsta 3kk. taitaa pikkupojalla olla paha koliikki. Antaa auvan itkeä, ei se eille mitään voi

Mä komppaan nroa 8. Vaikka mull aon itsellä oma vauva ja tiedän, että aina sille huudolle ei voi mitään. Silti mä ymmärrän ihan äärettömän hyvin sen naapurin fiiliksiä! On se väärin, jos joutuu jatkuvasti kuuntelemaan tollasta mölinää. Ei se ole normaalia asumisen ääntä jos huutoa on 24/7.

koliiikkivauva ei oikin voi hiljentääkän mitenkään. sie o siloin normaaliin elämiseen kuuluvaa ääntä.
meilä oli tytöllä koliiki ja varmasti joskus naapureita ärsytti vauvan itku, muta kun siihen ei OIKEASTI mikään auttanut. ei hieroonat, vyöhyketerapiat , ei mikään. se sitten loppui puolivuotiaana

Meillä on ollut molemmilla lapsilla raju koliikki ja molemmat ovat huutaneet vuorokauden ympäri ja KOVAA!

Ja asutaan siis kerrostalossa, asuttu eri paikoissa lasten ollessa vauva mutta molemmissa taloissa naapurit ovat nielleet kiukkunsa ja olleet todella ystävällisiä huudoista huolimatta, niille kun ei vanhemmatkaan voi yhtään mitään :(

Yhteistyössä