Naapurin rumat verhot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Siru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Siru"

Vieras
Esteettistä silmää häiritsee vastapäisen talon naapurin rumat verhot. Miten voi laittaa tummansiniset verhot ikkunaan, jos talo on keltainen? Kannatan vain valkoisia tai kevyesti pastellinvärisiä verhoja.

nii...miten voikaan ihmisillä olla erilaisia makuja ja mieltymyksiä. Meijänkin verhot on varmasti jostakusta hirveät. Ja näkyyhän naapurustossa monenlaista verhoa, en niistä jaksa paineita ottaa ja hirvitellä. Eivät oo mun ikkunassa.

Olen aina ollut siinä käsityksessä että verhot valitaan sisätilan värityksen mukaan eikä talon ulkovärin mukaan...onneksi täällä maalla voi olla vaikka ilman verhoja ilman että naapuria haittaa !

Olen aina ollut siinä käsityksessä että verhot valitaan sisätilan värityksen mukaan eikä talon ulkovärin mukaan...onneksi täällä maalla voi olla vaikka ilman verhoja ilman että naapuria haittaa !

No mistäs sen tietää kuka valitsee minkä mukaan kun ei toisen taloon näe sisälle. Ulkopinta voi olla sattumaa. jos vaikka tuo keltaverhoinen on kattonu vain sitä sisäpuolta että se väri sopis.

Yhteistyössä