T
tulen hulluksi
Vieras
Asumme loisto paikalla ja naapurit mukavia, ainakin alussa
Meidän seinänaapurimme on käynyt todella ahdistavaksi. Heidän kanssaan joudun nykyään oleen joka päivä tekemisissä. Naapurit käyvät joka päivä ovellamme, milloin mitäkin tuomassa tai kysymässä. Olen joutunut käymään heillä kylässä ja jopa heidän mökillään, kun en osaa sanoa ei, tai olen yrittänyt vihjailla mutta he eivät ymmärrä. Heillä ei ole omia lastenlapsia joten ovat ottaneet mummon ja papan roolin minun lapselleni. Lisäksi meillä on koira ja he pitävät sitäkin "omanaan"
En jaksa selittää miten mutta ahdistaa ja ottaa päähän! Olen yrittänyt olla aukaisematta ovea joskus kun en jaksa heitä, mutta arvatkaa mitä? He tulevat sisään, ilman lupaa! Avaavat oven jos en ite avaa heille sitä. Täytyy pitääkin ovet lukossa tästä lähtien. Voiko näille naapureille sanoa mitään, että pidetään vähän etäisyyttä jne...? Mutta miten sen voi nätisti sanoa...
He tarkoittavat hyvää mutta eivät ymmärrä missä raja kulkee...
En jaksa selittää miten mutta ahdistaa ja ottaa päähän! Olen yrittänyt olla aukaisematta ovea joskus kun en jaksa heitä, mutta arvatkaa mitä? He tulevat sisään, ilman lupaa! Avaavat oven jos en ite avaa heille sitä. Täytyy pitääkin ovet lukossa tästä lähtien. Voiko näille naapureille sanoa mitään, että pidetään vähän etäisyyttä jne...? Mutta miten sen voi nätisti sanoa...
He tarkoittavat hyvää mutta eivät ymmärrä missä raja kulkee...