Naapurista kuului vihaista miehen karjuntaa ja sitten vissiin laukaus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ensin kuului kun mies karjui "Saatana!", sitten kuului pamaus ja sen jälkeen huutoa ja pauketta. Ollaan vauvan kanssa kahdestaan.kotona, ovet on lukossa ja kissa ja koira sisällä. Asutaan rivitalossa. Soitanko poliisille vai odotanko? Pelottaa!!!

[QUOTE="vieras";25987755]vie läppäri turvalliseen paikkaan, että pystyt pitämään meidät ajan tasalla[/QUOTE]

Oon kännykällä ja netti pätkii pikkasen. Nyt siellä hiljeni mut soitanko kuitenkin poliisille? Naapurissa asuu pariskunta jotka ryypiskelee joka viikonloppu mut koskaan ennen sieltä ei ole mitään edes riitelyn ääniä kuulunut vaikka siellä isollakin porukalla usein juhlivat.

ootko varma ettei lyönyt vaikka ovea kiinni? ja tappelivatko molemmat? tai siis oliko siellä joku tappelu? ei siis vaikka se että ukko löi varpaansa johonkin kynnykseen ja sitten paisko ovea tms?

Oon kännykällä ja netti pätkii pikkasen. Nyt siellä hiljeni mut soitanko kuitenkin poliisille? Naapurissa asuu pariskunta jotka ryypiskelee joka viikonloppu mut koskaan ennen sieltä ei ole mitään edes riitelyn ääniä kuulunut vaikka siellä isollakin porukalla usein juhlivat.

ööö... laukaus, sitten hiljeni ja mietit että soittaisitko silti kytät :headwall:

Noh pakkohan tämän on onneksi provo olla.

[QUOTE="vieras";25987836]ootko varma ettei lyönyt vaikka ovea kiinni? ja tappelivatko molemmat? tai siis oliko siellä joku tappelu? ei siis vaikka se että ukko löi varpaansa johonkin kynnykseen ja sitten paisko ovea tms?[/QUOTE]

No siis kuulosti laukaukselta, mutta saattoi olla muutakin. Naapureiden auto hävisi parkkipaikalta. Oon kyllä kerran kuullut laukauksen ja kuulosti samalta.

No siis kuulosti laukaukselta, mutta saattoi olla muutakin. Naapureiden auto hävisi parkkipaikalta. Oon kyllä kerran kuullut laukauksen ja kuulosti samalta.

no ihmettele toki netissä asiaa, mutta älä vaan tee asialle mitään. sama kai se jos naapurin akka viruu henkihieverissä, vaikka voisit EHKÄ pelastaa sen.

mutta jatka toki ihmettelyä täällä.

älä VAAN soita poliisille.

:headwall:

Nyt alkaa kyllä tuntua että mun mielikuvitus vaan laukkaa, kun yhtäkkiä hiljeni ja naapurin auto hävisi. Ajattelin kytätä ikkunassa illan ja katsoa tulevatko yhdessä kotiin. Kävin äsken ikkunan takana ja rullaverho oli kiinni ja kämppä pimeä.

Todennäköisesti naapuri ampui muijansa ja lähti sitten hävittämään ruumista. Huoltsikalta se ostaa matkalla lapion ja tekee sitten ensi viikolla ilmoituksen poliisille, että vaimo on kadonnut. Vakuutuksesta saa sitten aika hyvin rahaa ja voi aloittaa uuden elämän nuoren ja kauniin naisen kanssa.

Nyt alkaa kyllä tuntua että mun mielikuvitus vaan laukkaa, kun yhtäkkiä hiljeni ja naapurin auto hävisi. Ajattelin kytätä ikkunassa illan ja katsoa tulevatko yhdessä kotiin. Kävin äsken ikkunan takana ja rullaverho oli kiinni ja kämppä pimeä.

joo tuskin se verhoja auki jättää jos akka on ammuttuna kämpässä. vai luuleks et se jättää verhot auki ja valot päälle et kaikki näkee? |O

Mä en ymmärrä, miksi tällaisissa tapauksissa ei soiteta poliisille, vaan sen sijaan tullaan tänne kirjoittelemaan. Ok, onhan se ehkä hyvä kuulla edes jonkun muunkin mielipide asiaan ennen kuin tekee hätiköityjä päätöksiä, mutta jos tosiaan kuulostaa siltä että naapurista kantautuu laukauksia, niin järki ja puhelin välittömästi käteen.

Yhteistyössä