näeekö kaupan kassalla se täti jos maksan miehen kortilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmmmm"

Vieras
siis jos käyn esim tossa prismassa ja mskana miehen kortilla ostokset niin näkeekö se täti että se on mihen kortti? jos työnnän siihen kortinlukijaan sen? kun siellä on 18e rahaa,eli ei saa nostettua ja mies on töissä ja pitäs maitoa käydä hakemassa ,mieheltä on lupa. niin uskallanko ostaa sen kortilla vai ??

Alkuperäinen kirjoittaja ei käy;25369059:
Mikset hommaa itselleni oikeutta miehesi tiliin niin voit siirrellä verkkopankissa näppärästi rahaa...
Toisen kortin käyttäminen on kiellettyä...ei käy

Ap tuntui oikein hyvin tietävän että se on kiellettyä. Nyt ei ollutkaan kyse siitä, jos yhtään lukea osaat. :)

Ota toki se riski, että jostain syystä kortti ei juuri sillä kerralla toimi lukijassa. Saadaan taas sata kilometriä pitkä vinkuketju aiheesta "ahne kassaneiti otti kortin pois vaikka minulla oli MIEHEN lupa"

[QUOTE="minä";25369170]No ei tosiaankaa nää! Me käytetään miehen kans molemmat mun pankkikorttia eikä kukaan oo sitä mieheltä pois ottanu :)[/QUOTE]Siinä vaiheessa, kun lukijassa on toimintahäiriö, niin lähtee kortti mikäli nimi kortissa ei täsmää sen käyttäjään.

Tosiaan silloin näkee jos sirukortinlukijaan tulee joku häiriö, tällöin myyjä yleensä kääntää lukijan ja näkee samalla kortin. Noita häiriöitä tulee yllättävän usein, etkä voi silloin mitenkään estää myyjää näkemästä korttia, kun on hieman epäillyttävää jos rupeat hermoilemaan ja nykimään korttia pois tai peittelemään nimeä käsin

Mites myyjät, kuinka usein tarkistatte kortin käyttäjän henkilöllisyyden? Mulla tänään mitä ilmeisimmin asiakas käytti jotain muuta kuin omaa korttiaan, koska unohdettuaan tunnusluvun, soitti jollekin kysyäkseen sitä. Mutta kortti oli selvästi venäjänkielinen kuten asiakaskin eikä summakaan ollut iso, niin en jaksanut alkaa nähdä vaivaa kysymään henkilöllisyyttä. Oletan, että kyseessä oli miehensä kortti, mutta tiedä sitä.

Ei nää. Itse töissä joutunut käyttämään työkaverin nimellä olevaa firman luottokorttia. Koko ajan kassalla mietin että jos täti tajuaa niin olen pulassa. Selitä siinä sitten että joo, on mulla lupa. :D Mutta kokeilemaan vaa, et linnaan joudu! :D Tuu ihmeessä kertomaan jops jäät kiinni. :D

mä kerran ostin miehen kortilla ostokset ja kun laitoin sen siihen lukijaan niin eka tuli että hylätty,punasena siinä sitten sönkötin että yritän uudestaan ja sitten tuli että kortti käyttökiellossa:/. otin äkkiä kortin taskuun ,onneksi oli toinen vara kortti,luottokrtti kylläkin. oli käynyt niin miehen kortin kans että se ei ollut muistanut yhtä ostosta joka oli myöhemmin lähteny sen tililtä ja siksi siellä ei ollutkaan katetta:/:

mulla ainkin on monesti miehen kortti lompakossa:D saan käyttää sitä sen luvalla. on silläkin mun:D se kummalla on rahaa käyttää toisen korttia,kätevää. jos mulla ei ole otan miehen kortin ja jos miehellä ei oo se ottaa mun jos tarvii..

Yhteistyössä