Näetkö tässä puussa Michael Jacksonin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mangorahka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mä nään edelleen, kuten eilen illallakin. :D Ja nimenomaan Maikkelin kasvot!

Oikeestiko? Missä kohtaan on nenä yms? Mä en näe millään :o

Siinä poikkileikatun oksan kohdalla. Siinä on halkeama, jonka miellän nenän paikaksi. alapuolella on punertavaa, siitä muodostuu Maikkelin suu (ihan saman punanenkin kuin monessa lehtikuvassa), ja sit siinä halkeaman yläpuolelle silmät, tai pikemminkin silmäkuopat. Mulla on varmaan tosi vilkas mielikuvitus, kun saan siihen näkymään Maikkelin kasvot, vaikken ihan uskokaan et se siellä puun sisällä lymyilee... :D

Tietystä kulmasta kun oksan kohtaa katsoo, niin näkee. Mutta tossa toi kamera heiluu niin vimmatusti puolelta toiselle, et on se vaikee hahmottaa.

näkyy

Juu juu, eilisessä pizzapalassa oli selvästi maikkeli, samoin aamupalalla tossa juustoviipaleessa. Kahvia kun kaadoin kuppiin, niin se jota sanotaan 'rahaksi' oli ihan kuin maikkelin naama. Kun vaihdoin nerisen rätin uuteen, niin kappas vain, siinähän maikkelin naama taas oli, ihan selvästi! Näitähän on ja tulee olemaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Sen näkee minkä haluaa:
Juu juu, eilisessä pizzapalassa oli selvästi maikkeli, samoin aamupalalla tossa juustoviipaleessa. Kahvia kun kaadoin kuppiin, niin se jota sanotaan 'rahaksi' oli ihan kuin maikkelin naama. Kun vaihdoin nerisen rätin uuteen, niin kappas vain, siinähän maikkelin naama taas oli, ihan selvästi! Näitähän on ja tulee olemaan...

*hih*

Mä saan siitä vaan sellaisen Apinoiden planeetta -leffan hahmon :D Mut eikös joku niistä ollut samannäköinen kun Jackson :D

http://www.bongonews.com/StoryImages/jackson_carter.jpg

Yhteistyössä