K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:Asiasta viidenteen, mikä ihottuma sinulla on?
Alkuperäinen kirjoittaja Ponetva:En mä sua mitenkään halua ärsyttää,sanoin vaan totuuden. Kyllä mä niitä kuvia katsoin enkä vieläkään tajua miks sun tukkas on jotenkin ihmeellinen. Noita päitä on suomi pullollaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:Asiasta viidenteen, mikä ihottuma sinulla on?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Ponetva:En mä sua mitenkään halua ärsyttää,sanoin vaan totuuden. Kyllä mä niitä kuvia katsoin enkä vieläkään tajua miks sun tukkas on jotenkin ihmeellinen. Noita päitä on suomi pullollaan.
Jaa no sit on kaikki kampaajat ja monet kymmenet muut ihmiset mua pahasti huijannu.
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:Asiasta viidenteen, mikä ihottuma sinulla on?
Jos on vaikka atoopikko?
I love winter |O![]()
Arvaas, näytän tosi paljon samalta kuin äitini sisar joka kuoli ollessaan 18 vuotias. Siinä onkin ainoa yhdennäköisyys koko suvussa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Jaa no sit on kaikki kampaajat ja monet kymmenet muut ihmiset mua pahasti huijannu.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:Asiasta viidenteen, mikä ihottuma sinulla on?
Atooppinen ihottuma.
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Jaa no sit on kaikki kampaajat ja monet kymmenet muut ihmiset mua pahasti huijannu.
Tytsi, etkö sä näe tässä mitään pointtia? Oikeesti?
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Ponetva:En mä sua mitenkään halua ärsyttää,sanoin vaan totuuden. Kyllä mä niitä kuvia katsoin enkä vieläkään tajua miks sun tukkas on jotenkin ihmeellinen. Noita päitä on suomi pullollaan.
Jaa no sit on kaikki kampaajat ja monet kymmenet muut ihmiset mua pahasti huijannu.
Haastahan ne sitten oikeuteen, noita päitä kun todella on suomi pullollaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Atoopikko joo, onneksi kasvoillani ei ole lainkaan ihottumaa tällä hetkellä, kun käytän protopicia.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Ponetva:En mä sua mitenkään halua ärsyttää,sanoin vaan totuuden. Kyllä mä niitä kuvia katsoin enkä vieläkään tajua miks sun tukkas on jotenkin ihmeellinen. Noita päitä on suomi pullollaan.
Tuskinpa vaan tai sit oon pullossa kasvanu...ainakin meidän koulussa ei ole muita samanikäisiä, joilla näin paksu tukka enkä ole nähnyt elämäni aikana kuin muutaman, joilla samanpaksuinen tukka..yhtään en ole nähnyt, jolla olisi paksumpi.
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Jaa no sit on kaikki kampaajat ja monet kymmenet muut ihmiset mua pahasti huijannu.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Jaa no sit on kaikki kampaajat ja monet kymmenet muut ihmiset mua pahasti huijannu.
Siis mitä pointtia? :saint: Olen kai tyhmä, kun en huomaa mitään pointtia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ponetva:Nyt mä ärsytän kunnolla mutta on tässä asiaakin mukana. Sulla taitaa olla tosi huono itsetunto kun kaikin tavoin yrität lypsää muilta positiivisia kommentteja sun ulkonäöstä.
Eikö se ole raskasta? Olet kasvoiltasi nätti,voisit itse sen myös uskoa äläkä koko ajan muiden kommenteilla pönkitä omaa itsetuntoasi.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Ponetva:Nyt mä ärsytän kunnolla mutta on tässä asiaakin mukana. Sulla taitaa olla tosi huono itsetunto kun kaikin tavoin yrität lypsää muilta positiivisia kommentteja sun ulkonäöstä.
Eikö se ole raskasta? Olet kasvoiltasi nätti,voisit itse sen myös uskoa äläkä koko ajan muiden kommenteilla pönkitä omaa itsetuntoasi.
Ei ole huono itsetunto. Ja en pidä kasvojani muuten nättinä, ihan tavalliset kasvot...hiuksistani olen kieltämättä ylpeä.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Ponetva:En mä sua mitenkään halua ärsyttää,sanoin vaan totuuden. Kyllä mä niitä kuvia katsoin enkä vieläkään tajua miks sun tukkas on jotenkin ihmeellinen. Noita päitä on suomi pullollaan.
Tuskinpa vaan tai sit oon pullossa kasvanu...ainakin meidän koulussa ei ole muita samanikäisiä, joilla näin paksu tukka enkä ole nähnyt elämäni aikana kuin muutaman, joilla samanpaksuinen tukka..yhtään en ole nähnyt, jolla olisi paksumpi.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Siis mitä pointtia? :saint: Olen kai tyhmä, kun en huomaa mitään pointtia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Hmm. yhdennäkösyydestä en tiedä, kun eikö se ole ihan tavallista olla sammannäköinen joidenkin sukulaistensa kanssa? =)
Hiuksista sen verran että: toki ovat paksut, mutta ehkä kannattaisi harkita että "kevennät" jotenkin niitä, koska mun mielestä näytät jotenkin "karhulta" tai tunkkaiselta niden kanssa =)