Näettekö samaa näköä minussa ja mummussani? =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ole ylpeä tukastasi,ei siinä mitään!Ihan on hyväkuntonen jne. mutta meidän suvussa on oikeasti olemassa todella paksu tukkaisia muutama tyttö ja se on todellakin vielä huima ero tuohon sinun hiukseen ainakin kuvan perusteella!
Samanmoista tukkaa on lähes koko minun sukulaisillani kaikilla mitä sinulla lukuunottamatta näitä muutamaa tosi paksutukkaista!

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Hmm. yhdennäkösyydestä en tiedä, kun eikö se ole ihan tavallista olla sammannäköinen joidenkin sukulaistensa kanssa? =)
Hiuksista sen verran että: toki ovat paksut, mutta ehkä kannattaisi harkita että "kevennät" jotenkin niitä, koska mun mielestä näytät jotenkin "karhulta" tai tunkkaiselta niden kanssa =)

En tosiaan kevennä, miksi keventäisin paksuja hiuksia, kun monet muut tuskailevat, että on liian vähän hiuksia? Kasvatan pitkän tukan, mikä näyttää runsaana paremmalta. Ja ei mun hiukset kovin paksuilta taida ulkoapäin näyttää, kun aika monen mielestä täällä mulla ei ole paljon hiuksia..joten ei ehkä kannata keventää :D :whistle:

Niin kuin Gloria sanoi niin näytät aika paljon karhulle tai sille muumien mörölle=)

Hmm. yhdennäkösyydestä en tiedä, kun eikö se ole ihan tavallista olla sammannäköinen joidenkin sukulaistensa kanssa? =)
Hiuksista sen verran että: toki ovat paksut, mutta ehkä kannattaisi harkita että "kevennät" jotenkin niitä, koska mun mielestä näytät jotenkin "karhulta" tai tunkkaiselta niden kanssa =)

En tosiaan kevennä, miksi keventäisin paksuja hiuksia, kun monet muut tuskailevat, että on liian vähän hiuksia? Kasvatan pitkän tukan, mikä näyttää runsaana paremmalta. Ja ei mun hiukset kovin paksuilta taida ulkoapäin näyttää, kun aika monen mielestä täällä mulla ei ole paljon hiuksia..joten ei ehkä kannata keventää :D :whistle:

"Tahdon aina olla muita parempi vaikka tiedän etten siihen koskaan tule kykenemään"-Tytsi

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin kuin Gloria sanoi niin näytät aika paljon karhulle tai sille muumien mörölle=)

Mörölle. Olipa osuva kommentti=)

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Atoopikko joo, onneksi kasvoillani ei ole lainkaan ihottumaa tällä hetkellä, kun käytän protopicia.

Mitä se on? *Soitto serkulle, että varaa sitä*

Serkku pitää minut hyvin kiinni kaikenlaisissa rasvoissa ja kosteusvoiteissa. Nyt on käytössä jokin punainen tuubi joka tehoaa loistavasti.

Se on sellaista rasvaa, jonka vaikuttava aine on samaa jota elinsiirtopotilaat syö pillereina laskeakseen keinotekoisesti immuunisuojaansa :|

Mun oli pakko heti mennä kyyläämään, että onko ap:lla mustat rinkulat silmien alla tai joku ihme poimu silmien alla. Muoks, siis kun luin juuri että tälläisistä tuntomerkeistä helposti tunnistaa allergisen/atooppisen, enkä tajua minkälainen se poimu tai viiva oikein on :D

Ihan totta? No hui! Jätämpä väliin :$

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyylitaju B)

Ei piikittelykään kovin hyvästä tyylitajusta kerro =)

EIhän se nyt ole piikittelyä jos ensin kertoo mikä toiselle sopisi paremmin? =) =)
Kuinka moni on sitä mieltä, että ns. revitty look pukisi typsyä paremmin? :attn: MÄ

Käsittääkseni joku ihan muu otti mun hiukset tässä ketjussa esille, korjatkaa, jos olen väärässä =)

Alkuperäinen aihe oli mun ja isoäitini yhdennäköisyys.

sä sen aloitit hokemalla, kun sulla on yhtä paksu pehko ku sun äidlillä joka sai ne omalta äidiltä joka sai ne siltä....