K
kosittu valas
Vieras
Me olemme melkein jo "ikipari", ilman vihkimistäkin toisiimme sitouduttu ja nyt on kolmas lapsi tulossa.
Mies ehdotti jos sitten ristiäisten yhteydessä "hoidotetaan pois" se vihkiminenkin (eli kosi, tosin ei kovin romanttisesti)
Minä olen vähän salaa häistä haaveillut enkä tosiaankaan haluaisi että häät on ristiäisten yhteydessä, ihan itsekeskeisistä syistä (mitä edes pukisin päälleni? ja kaikki nämä raskauden aikana tulleet kilot ja ja ja).
Mies tietysti vetää hervottomat herneet nenäänsä jos nyt sanon että sori ei käy. (meillä ei kuitenkaan ole lähitulevaisuudessa rahaa järjestää mitään ihania juhlia eli ymmärrän miehen ajattelun että kaksi kärpästä yhdellä iskulla. En voi siis ehdottaa että vaikka ensi kesänä tms)
Pitikin tälläinen probleema kehittää vielä vanhoilla päivillä ja isolla rv:lla.
Jos minä vastaan kosintaan myöntävästi niin mitä minä edes puen päälleni?
Mies ehdotti jos sitten ristiäisten yhteydessä "hoidotetaan pois" se vihkiminenkin (eli kosi, tosin ei kovin romanttisesti)
Minä olen vähän salaa häistä haaveillut enkä tosiaankaan haluaisi että häät on ristiäisten yhteydessä, ihan itsekeskeisistä syistä (mitä edes pukisin päälleni? ja kaikki nämä raskauden aikana tulleet kilot ja ja ja).
Mies tietysti vetää hervottomat herneet nenäänsä jos nyt sanon että sori ei käy. (meillä ei kuitenkaan ole lähitulevaisuudessa rahaa järjestää mitään ihania juhlia eli ymmärrän miehen ajattelun että kaksi kärpästä yhdellä iskulla. En voi siis ehdottaa että vaikka ensi kesänä tms)
Pitikin tälläinen probleema kehittää vielä vanhoilla päivillä ja isolla rv:lla.
Jos minä vastaan kosintaan myöntävästi niin mitä minä edes puen päälleni?