näin alkoi meidän vuosi 2010

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja A4:
JA TYRKÄTÄ NE PASKA MAUSTEET VAAN OMAAN KIPPOON , 50V RUOKAA TEHNYT EIKÄ OLE VALITUKSIA.

Lapsellista on nirsoileminen!!

ei vaan miksi ,ne mausteet jotka tietää, ettei toinen tykkää ,laittaa ne vaan omaan lautaseen onko se nyt niin vaikeaa.??

Minäkin sitä mieltä, että ap toki olisi voinut tehdä jotain miehelle sopivampaa, mutta ymmärrän kyllä jos ei kiinnosta ehdotella mitään tuollaiselle kiukkuperseelle. Ja miehen reaktio meni aivan yli, minulle ruoka on oikeasti vakava asia (ollaan ruuasta monesti tapeltukin) ja inhoan valkosipulia, mutta en siltikään voisi kilahtaa noin kovasti miehelleni jos hän tekee valkosipulikastiketta. En usko että edes jos tekee sen kysymättä. Mutta jos on kysynyt ja kaapissa on muutakin ruokaa mitä voin laittaa niin eihän tuosta nyt viitsisi mitenkään nokkiinsa ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:
Oliko mies kovin väsynyt tai nälkäinen kun noin räjähti tuollaisesta asiasta? Vai onko tuo ihan normaalia käytöstä häneltä?

se on ylirasittunu yhden ison projektin päätteeks, burnout ja mun mielestä jonkin asteinen masennuskin, mut ei oo diagnosoitu..

olen sille itsestäänselvyys ja kotiorja ja mun pitäis vaan tappiin asti ymmärtää miten HÄN on väsynyt ja rasittunut...

Meillä mies muutama vuosi sitten kärsi työuupumuksesta ja käytös oli juurikin tuollaista. Tilanne oli kamala. Jaksoin jonkin aikaa katsella sellaista ja sitten kuppi meni nurin. Kerroin miehelle hyvin kuuluvalla äänellä että nyt saa riittää (tämä siis siistitty versio) ja nyt on tilanteen muututtava tai minä lähden. Varasin miehelle riidan päätteeksi lääkäriajan, sai saikkua ja homma siitä sitten lähti paranemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja 50v :
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja A4:
JA TYRKÄTÄ NE PASKA MAUSTEET VAAN OMAAN KIPPOON , 50V RUOKAA TEHNYT EIKÄ OLE VALITUKSIA.

Lapsellista on nirsoileminen!!

ei vaan miksi ,ne mausteet jotka tietää, ettei toinen tykkää ,laittaa ne vaan omaan lautaseen onko se nyt niin vaikeaa.??

millä erotellaan valkosipulitomaattimurskasta valkosipuli??!! kerro mulle??!! vai pistanko jauhelihan ja heitän sit sen murskan kylmänä päälle?
mä vihaan nirsoilua, mä en pidä ruuan laitosta ja niin kauan kun se kokkailu on mun vastuulla tässä perheessä niin ei oo pakko syödä. eri asia jos jotenkin osallistuis!

Yhteistyössä