Näin appiukon jorman livenä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Reetta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Reetta

Vieras
oltiin yhteissaunassa eilen. Mielestäni apella oli 2 kertaa isompi mitä ukolla on. Alko ottaa oikein päähän, kun sillä oli pienein mitä kellään niistä, myös mun veli ja meidän isä oli saunassa. On käynyt paska mäihä mulla. :(
Ei tämä ole ennen mua vaivannut, oon aatellut että ukollani on ihan hyvän kokonen.. mutta totuus valkeni eilen.

Ihanko ne stondiksessa siellä somassa rivissä tapitti kaikki munat?

Miehen kyrvän pituus velttona ei välttämättä korreloi YHTÄÄN siihen mitä se on seisokissa, että sikäli jos et ole kaikkia nähny juhlakunnossa, ni ei kannata ihmeempiä johtopäätöksiä vedellä...

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Ihanko ne stondiksessa siellä somassa rivissä tapitti kaikki munat?

Miehen kyrvän pituus velttona ei välttämättä korreloi YHTÄÄN siihen mitä se on seisokissa, että sikäli jos et ole kaikkia nähny juhlakunnossa, ni ei kannata ihmeempiä johtopäätöksiä vedellä...

Niimpä. Siinä lepokuusta kun ei välttämättä voi päätellä yhtään mitään! Ootteko edes aikusia, ketkä täällä kirjoittelette???

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Sitä paitsi ei se lerssin lepotila kerro mitään sen koosta taisteluasennossa.

Apella oli miekka tanassa, ja tiedän kyllä minkä kokonen mun miehellä on kun seisoo, ei läheskään saman kokonen.
Isän ja velin vehjettä en kehannut tuijotella kun äkkiä vaan kun nousivat lauteelle niin vilkasin, ja niillä oli levossakin isommat myös.

Uhuu, mä en kyllä appiukkoni kanssa saunassa kävisi vehkeet paljaana, muta kukin tyylillään :). Niin ja tosiaan seisokissa se mitta todetaan. Miten sä olet appesi stondiksen nähnyt??

Alkuperäinen kirjoittaja Dorde:
Uhuu, mä en kyllä appiukkoni kanssa saunassa kävisi vehkeet paljaana, muta kukin tyylillään :). Niin ja tosiaan seisokissa se mitta todetaan. Miten sä olet appesi stondiksen nähnyt??

Sil oli stondis, kun nousi pois löylyistä niin näin kunnolla. Kauhee leka.

Alkuperäinen kirjoittaja Reetta:

Siellä sitte kielipitkänä ihailit apen lekaa?

Eikä se koko merkkaa mitään jos ei sitä osaa käyttää!

Mutta ainahan sä voit kysäistä apelta, josko antaisi sulle lekaa? :whistle: Ilmeisesti se olis vallan suostuvainen, kun kerran sun kanssa saunominen sai kunnon stondiksen aikaan. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:

Siellä sitte kielipitkänä ihailit apen lekaa?

No en mutta osu väkisten silmille.

Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
kaks kertaa isompi? :o Eli jos miehelläs on vaikka 9cm, ni appiukollas on sit 27cm... :whistle: Tai jos miehelläs on 15cm ni appiukollas 45cm :o

Et taida olla mikään matemaattinen nero.

Jos se kerta on 2x isompi ni silloinhan se lasketaan noin.

:whistle:

sehän on vaan kerran pidempi jos sanotaan et miehelläs ois 9cm ja apellas 18cm ja jos on puolet pidempi ni silloin sillä ois 13,5cm

Yhteistyössä