?
:((
Vieras
Oltiin miehen kanssa keskustassa katsomassa vappumenoja. no jo alkuun minua ahdisti se ihmismassa. mutta sitten kun katselin muita ihmisiä ja vertailin itseäni muihin naisiin, koin olevani todella huono, ruma, vastenmielinen ja mitätön. niin luonteeltani kuin ulkonäöltäni. muut näytti kauniilta ja onnellisilta. kun sitten meidän auton edessä (olimme kadulla jossa ihmiset liikkuu paljon keskellä tietä keskustassa) käveli sellainen todella kaunis nainen korkkareissa, mikroshortseissa täydelliset sääret vilkkuen, menin ihan sekaisin. aloin itkemään ja toivoin että kuolisin siihen paikkaan. ahdisti kun tiedän että mies ihailee tuollaisia naisia, koen olevani todella huono.
mies on suhteen alussa pettänyt, se oli kova pala mutta ei se tätä selitä. hän on kaikin tavoin yrittänyt osoittaa että rakastaa minua. mutta minä en sitä usko, vaan uskon olevani maailman kamalin ihminen. olen myös tosi yksinäinen, kaikki kaverit kaikkosi kun vauva syntyi
.
tilanne on se, etten voi näköjään lähteä minnekään kotoa. ahdistun heti ja jouduin johonkin itseinhon/raivon valtaan kun se mikroshortsinainen käveli edessämme. en siis inhoa tuota naista tms. tai ole kateellinen, vaan vihaan itseäni ja olomuotoani.
ja tekstistäni voisi luulla että olen jotenkin ihan hirveän näköinen, mutta kun en ole. normaalipainoinen, tavallinen.
mies on suhteen alussa pettänyt, se oli kova pala mutta ei se tätä selitä. hän on kaikin tavoin yrittänyt osoittaa että rakastaa minua. mutta minä en sitä usko, vaan uskon olevani maailman kamalin ihminen. olen myös tosi yksinäinen, kaikki kaverit kaikkosi kun vauva syntyi
tilanne on se, etten voi näköjään lähteä minnekään kotoa. ahdistun heti ja jouduin johonkin itseinhon/raivon valtaan kun se mikroshortsinainen käveli edessämme. en siis inhoa tuota naista tms. tai ole kateellinen, vaan vihaan itseäni ja olomuotoani.
ja tekstistäni voisi luulla että olen jotenkin ihan hirveän näköinen, mutta kun en ole. normaalipainoinen, tavallinen.