Näin kaupungilla naisen mikroshorteissa ja vihaan itseäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Vadelmakiilto:
Fakta on, että ihminen elää ruumiissaan läpi elämän. EMpatiaa kyllä löytyy, oikeisiin asioihin.

Täytyyhän hävetä sitä, että itsestään pitää kaikkine vikoineen :heart:
Voi mitä arpia tuoltakin vaatteiden alta löytyy ;) Enkä silti vingu harmaana, kun joku muu on nätimpi.

No onpa ihan hemmetin mahtavaa, että tulet sitten mollaamaan niitä joilla on huono itsetunto. Uskomatonta, miten tunnevammainen joku osaakin olla..

voi olla huono itsetunto mutta kyllä tuo ap:n tilanne on jo pikkasen enemmän... se että näkee kauniin ihmisen ja romahtaa ei ole normaalia.. se itkeminen ei muuta sitä tosiasiaa että on olemassa kauniimpia ihmisiä ja että ne kauniit ihmiset kävelevät tuolla kadulla, kauniissa vaatteissa ja kauniissa seurassa.. kannattaa ryhdistäytyä ja hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.. ja jos peilsitä katsoo takaisin joku jota siellä ei halua nähdä niin sitten tekee asialel jotain, se itkeminen ei taaskaan auta

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
vaan ollapa oikeasti kaunis, ei ole jokaisen tytön siunaus ;)
Saanko vähän rönsyillä alkupeärisen aiheen ohi? Mua on nimittäin ruvennut ärsyttämään Doven uusi mainos, jossa nykyajan tytöillä on niin vaikeaa. Miksi ihmeessä mainokseen on pitänyt ottaa tyttö, joka luonnollisuudessaankin täyttää kaikki kauniin naisen tunnusmerkit? Jos sen näköisellä tytöllä mainoksen mukaan on naisena vaikeaa, niin voi vain miettiä, millaista on niillä ei-niin-kovin-kauniilla tytöillä :/ Mutta ei...edes tuohon mainokseen ei mikään keskivertokerttu kelvannut.

Olen muuten miettinyt ihan samaa! :headwall: Kerran jo melkein olin lähettämässä tulikiven katkuista sähköpostia sinne, mutta tulin toisiin ajatuksiin. Ehkä olisi pitänyt, olisi tullut itselle parempi mieli vaikka hetkeksi :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Fakta on, että ihminen elää ruumiissaan läpi elämän. EMpatiaa kyllä löytyy, oikeisiin asioihin.

Voi mitä arpia tuoltakin vaatteiden alta löytyy ;) Enkä silti vingu harmaana, kun joku muu on nätimpi.

Ja muuten, kuka tahansa näyttää tuolta kuin sinä laitettuna ja pyntättynä... vaan ollapa oikeasti kaunis, ei ole jokaisen tytön siunaus ;)

Mitä mä oon pyntänny? Heittäny ripsarit silmiin ja vaatteet päälle? Siinä kaikki.

Laitoitko sen kuvan näyttääksesi ettei muutkaan ole kauniita = sinä ???

mun mielestä neuvo, että laihdutaja treenaa itsesi huippu kuntoon ei tepsi, tiedän monta todella kaunista naista, joilla huono itsetunto.. miehet kuolaa niiden perään ja naiset on kateellisia ,mutta itse eivät hyväksy itseään..

itsekkin olin aikoinani kaudeusihanteiden mukainen laiha.. ym. mitä vaaditaan ja inhosin silti ulkonäköäni.. nyt olen lihavanmpi ja aijon kyllä lahduttaa terveen painoikseksi, mutta ensin olen oppinut hyväksymään itseni juuri tämmöisenä kun olen. ja hyväksymään että mieheni myös rakastaa mua millaisena vain.. ei siis pelkän ulkonäön vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:

No onpa ihan hemmetin mahtavaa, että tulet sitten mollaamaan niitä joilla on huono itsetunto. Uskomatonta, miten tunnevammainen joku osaakin olla..

voi olla huono itsetunto mutta kyllä tuo ap:n tilanne on jo pikkasen enemmän... se että näkee kauniin ihmisen ja romahtaa ei ole normaalia.. se itkeminen ei muuta sitä tosiasiaa että on olemassa kauniimpia ihmisiä ja että ne kauniit ihmiset kävelevät tuolla kadulla, kauniissa vaatteissa ja kauniissa seurassa.. kannattaa ryhdistäytyä ja hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.. ja jos peilsitä katsoo takaisin joku jota siellä ei halua nähdä niin sitten tekee asialel jotain, se itkeminen ei taaskaan auta

Joo, tiedän kyllä kun olen kokenut samoja tuntemuksia kuin ap ja siinä kohtaa se ei todellakaan oloa auta, että joku tulee sanomaan että vingut turhasta ja pistää siihen vielä piruillessaan kuvan itsestään sellaisena, mistä ap on juuri kertonut pahoittaneensa mielen. Ihan kuin mikälieVadelma olisi halunnut tahallaan saada apta vielä lisää itkemään! Se ryhdistäytyminen ja itsensä hyväksyminen kun ei useimmiten onnistu sormia napsauttamalla. Itkeminen ei auta, mutta jos on paha olo silloin on oikeus itkeä..!

mä olen kyllä vadelmakiillon kanssa smaa mieltä sillein, ettei se mitn auta kun velloo itsesäälisä, ja eiköhän jokaisella naisella joskus ole itsetunnon kanssa ongelmia, näin uskoisin, ja ap sinun miehesi varmasti rakastaa juuri sinun ulkonäköä :heart:

kannattaa käydä jossain puhumassa asioista.. kun ei tuo ny ihan normaalia ole.. siis että ihan itkuun purskahtaa...
maailma on täynnä kauniita ihmisiä, osa rumempia, mutta hauskaa siinä on se että ne ihmiset on erilaiia jokaisen silmissä, se mikä musta on kaunista on jonkun muun meilestä rumaa ja toisinpäin...
me ei kaikki voida olla ruusuja, mutta onneksi kukkii se perunakin joskus.. lisäksi peruna on hyödyllinen... ;)
ei kannata verrata itseään niin kovasti muihin, ei siitä tule ytään sen kauniimmaksi, viisaammaksi tai paremmaksi, siinä vain aiheuttaa itselleen mielipahaa... lähtökohtaisesti parasta on se että katsot peiliin rehellisin silmin, muutat sen minkä haluat muuttuvan ja hyväksyt kaiken muun osana sua... kaunein ihminen on se joka on itsevarma ja tyytyväinen itseensä :)

tätä peesailen.

itse myös kovien itseinhotunteiden kanssa kamppaillut, joten tiedän kuinka se voi sisintä kalvaa. nyt raskausaikana olen yllättäin oppinut hyväksymään itseni juuri tälläisenä kuin olen. toki välillä huonompina päivinä se itseinho saattaa päätään nostaa, mutta parempaan päin. :)

tilhille kiitos tosta ihanasta kukka vertauksesta. pitää kyllä todellakin paikkansa. nosti hymyn huulille!! :D

ANteeksi ap:lle, oli virhelaukaus. Tarkotuksena oli vaan, että on sama minkä näköinen itse olet, on tärkeintä, että itse viihdyt itsesi kanssa. Siinä ei itkut eikä surkuttelut auta. En ole minäkään väittänyt olevani Suomen kaunein, mutta pidän itsestäni ja siitä mitä olen ja miten elän.
Olen omalaatuinen, saan edelleen(tänä vuonna 27v) näyttää papereita, pidän VÄREISTÄ ja kuvioista vaatteissa ja kadehdin ihmisiä joilla pitkät ja tuuheat hiukset!! Mutta ei se kateus hiuksista mun tukkaani paksummaksi tee.... :( :saint:

SORI :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Pöh:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no lähde treenaamaan ja kas, kohta se olet sinä joka mikroshortseissa häikäiset olemuksellasi =)

Selluliitit ei lähe koskaan kropasta pois.

no kyllä kuule lähtee, tutustu puntteilun maailmaan B)

On sitä jo 1,5 v tehty, ei lähe niin ei.

sitten teet jotain väärin =)

ANteeksi ap:lle, oli virhelaukaus. Tarkotuksena oli vaan, että on sama minkä näköinen itse olet, on tärkeintä, että itse viihdyt itsesi kanssa. Siinä ei itkut eikä surkuttelut auta. En ole minäkään väittänyt olevani Suomen kaunein, mutta pidän itsestäni ja siitä mitä olen ja miten elän.
Olen omalaatuinen, saan edelleen(tänä vuonna 27v) näyttää papereita, pidän VÄREISTÄ ja kuvioista vaatteissa ja kadehdin ihmisiä joilla pitkät ja tuuheat hiukset!! Mutta ei se kateus hiuksista mun tukkaani paksummaksi tee.... :( :saint:

nyt pakko kysyä että mitä haet tuolla että saat edelleen näyttää papereita 27v... mun mielestä olet kyllä ikäisesi näköinen, ei pahalla =)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no lähde treenaamaan ja kas, kohta se olet sinä joka mikroshortseissa häikäiset olemuksellasi =)

Selluliitit ei lähe koskaan kropasta pois.

no kyllä kuule lähtee, tutustu puntteilun maailmaan B)

On sitä jo 1,5 v tehty, ei lähe niin ei.

sitten teet jotain väärin =)

En todellakaan tee. Olen kyllä laihtunut, mutta ne ei lähe ni ei.

Joo, tiedän kyllä kun olen kokenut samoja tuntemuksia kuin ap ja siinä kohtaa se ei todellakaan oloa auta, että joku tulee sanomaan että vingut turhasta ja pistää siihen vielä piruillessaan kuvan itsestään sellaisena, mistä ap on juuri kertonut pahoittaneensa mielen. Ihan kuin mikälieVadelma olisi halunnut tahallaan saada apta vielä lisää itkemään! Se ryhdistäytyminen ja itsensä hyväksyminen kun ei useimmiten onnistu sormia napsauttamalla. Itkeminen ei auta, mutta jos on paha olo silloin on oikeus itkeä..!

mutta ehkäpä pointti ei ollut se että "katsokaa kuinka kaunis olen" vaan ehkä pointti oli se että itsensä voi hyväksyä vaikkei mikään malli olisikaan, siis että ei täytä noita julkkisten kauneuskriteerejä..
jos reagoi tuollatavoin kun näkee jonkun kukemassa hyvännäköisenä niin silloin kannattaa oikeasti miettiä asiaoita hyvin vakavasti, mikä on se mistä ei itsessään tykkää ja mitä sille sitten voi tehdä jos ei sitä voi hyväksyä...
täällä on kautta aikain ollut ketjuja jotka koskevat sitä kuinka loukkaa että mies vilkasiee kauniimpaa nasita kuin itse on, tai kuinka loukkaavia on kauniiden naisten kuvat tallin seinällä, kuinka mies ei saisi sanoa että joku on kaunis, edes elokuvan päähenkilöstä.. siinä vaiheessa pitää oikeasti miettiä sitä OMAA suhtautumista ulkonäköön ja miettiä että ottaako sen turhan vakavasti.. huonon itsetunnon ymmärrän, kärsin siitä itsekkin, mutta senkin voi vetää överiksi.. kauniiden ihmsiten ei tarvitse mennä piiloon siksi ettei toisille ihmisille tulisi pahamieli... en ole itse mikään kaunotar, tissit ei ole mitkään isot, on haukuttu ja arvosteltu mutta siltikään en muutasi mitään itsessäni, paitsi jos voisin olla jessica alban näköinen :D
eli se on vaan hyväksyttävä itsensä sellaisena kuin on, koska ei muuten voi olla onnellinen omana itsenään.. mutta ammattiapua suosittelen ap:lle.. oikeasti

nyt pakko kysyä että mitä haet tuolla että saat edelleen näyttää papereita 27v... mun mielestä olet kyllä ikäisesi näköinen, ei pahalla =)

Viime viikolla näytin kolmeen kertaan. 2xR-kiskalla(paha äiti osti tupakkaa, eri aikaan mulle ja miehelle) ja perjantaina hain 3siideriä ja taas piti näyttää paperit ennenkuin mulle myi. 2-kymppisten kavereiden kanssa K-18 mestaan minä olen se joka saa taas kaivaa pahveja :|

anteeks, tää nyt ei kuulu tähän aiheeseen paljoakaan mutta... tää vadelmakiilto tuntuu jääneen 15-vuotiaan tasolle :'D ei kyllä ikinä uskoisi että tollaisella ihmisellä on kolme lasta, hänhän on itse ihan kakara vielä :')

Viime viikolla näytin kolmeen kertaan. 2xR-kiskalla(paha äiti osti tupakkaa, eri aikaan mulle ja miehelle) ja perjantaina hain 3siideriä ja taas piti näyttää paperit ennenkuin mulle myi. 2-kymppisten kavereiden kanssa K-18 mestaan minä olen se joka saa taas kaivaa pahveja :|

ai,aika outoa kun kuitenkin näytät ikäiseltäsi..noh sulla on ollu huonoa tuuria =) =) =)

mutta mitä varten se piti tuoda tuossa esiin, miksi mainitsit sen, kuuluiko se asiaan? :laugh: