Näin kaupungilla naisen mikroshorteissa ja vihaan itseäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mieheni on lähinnä hämmentynyt ja yrittää halailla ja kertoa että rakastaa minua. Mutta kun ei tämä miehen vika ole, minkäs mies sille voi jos näkökenttään tulee joku vähäpukeinen "missityyppiä oleva" nainen, pakkohan sen on eteensä katsoa kun autoa ajaa.

Tilanne on tosiaan paha. En toisaalta koe olevani mitenkään "hullu", mutta tämä asia on näköjään tosi kipeä ja vaikea. olen synnyttänyt muutama kuukausi sitten. en tiedä onko sillä merkitystä asiaan. tuonne keskustaan lähtiessä laittauduin ja vielä kotona luulin olevani ihan nätti. mutta sitten kun sain niitä vertailukohteita, niin ahdistuin hirveästi :( . ja tosiaan tuo mikroshortsityyppi oli viimeinen tikki. joka paikassa tuntui olevan tosi laittautuneita nättejä, hyväkroppaisia naisia - joilla vieläpä ystäviä ympärillä. hävettää olla näin huonoitsetuntoinen :/ .

kiitos asiallisista viesteistä, en pahoittanut mieltäni villivadelman kuvasta, minä en muita "inhoa" kuitenkaan missään tapauksessa kuin itseäni, minusta vain mukavaa jos joku on tyytyväinen itseensä. minä en siihen nyt pysty :/ . ja elämäni tulee olemaan tosi vaikeaa jos jatkokin on tällaista. lisääkin kokemuksia/kommentteja olisi mukava kuulla, olen tosi yllättynyt että muillakin on tai on ollut vastaavaa...

Mulla on kuule samanlaisia tuntemuksia kolme kuukautta synnytyksen jälkeen. Vertaan itseäni muihin välillä ja voisin vajota maan alle vaikka kotona luulin olevani kaunis.

:hug: Luulen tämän olevan osittain hormooni höyrämistä ja sopeutumista synnyttäneen naisen vartaloon =)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
vaan ollapa oikeasti kaunis, ei ole jokaisen tytön siunaus ;)
Saanko vähän rönsyillä alkupeärisen aiheen ohi? Mua on nimittäin ruvennut ärsyttämään Doven uusi mainos, jossa nykyajan tytöillä on niin vaikeaa. Miksi ihmeessä mainokseen on pitänyt ottaa tyttö, joka luonnollisuudessaankin täyttää kaikki kauniin naisen tunnusmerkit? Jos sen näköisellä tytöllä mainoksen mukaan on naisena vaikeaa, niin voi vain miettiä, millaista on niillä ei-niin-kovin-kauniilla tytöillä :/ Mutta ei...edes tuohon mainokseen ei mikään keskivertokerttu kelvannut.

Joo tämä on ihan uskomaton! Miksi tuohon mainokseen on laiettu tosi kaunis tyttö? Miten se piristää niitä vähemmän kauniiksi itsensä kokevia tyttöjä, että mainoksessa on hyvin kaunis tyttö ja kerrotaan, että kaikki ovat kauniita tjsp.

Tosi huonosti valittu mainoksen päähenkilö. Eikö siihen olisi löytynyt joku tavallisemman, erikoisemman tai vähemmän kaikki yleiset kauneuskriteerit täyttävää tyttöä, johon monien monien tyttöjen olisi ollut helpompaa samaistua! :/

Ap:lle :hug: Vaikutat kirjoituksiesi perusteella fiksulta ja mukavalta ihmiseltä. Sinun täytyy muistaa joka aamu seistä peilin edessä ja kertoa itsellesi muutama hyvä puoli itsestäsi -ulkonäöstä tai luonteesta. :) Opettele arvostamaan ja rakastamaan itseäsi, mutta säilytä samalla kunnioitus muita ihmisiä kohtaan. Sinä olet varmasti hyvä ja ihana ihminen juuri omana itsenäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vadelmakiilto:
Fakta on, että ihminen elää ruumiissaan läpi elämän. EMpatiaa kyllä löytyy, oikeisiin asioihin.

Täytyyhän hävetä sitä, että itsestään pitää kaikkine vikoineen :heart:
Voi mitä arpia tuoltakin vaatteiden alta löytyy ;) Enkä silti vingu harmaana, kun joku muu on nätimpi.

nyt ei ollutkaan kyse susta, vaan siitä, että ap saisi apua ongelmaansa..

Mua voi sitten syödä tämmönen. Olkaas akat tyytyväisiä jos teillä on elämä semmosella mallilla että itkuun syyksi riittää oma ulkonäkö.Ei siinä tapauksessa voi ihmisellä kovin suuria huolia olla,ja hyvähän se on. Jos se perseen muoto tai koiven läskisyys alkaa oikein v.tuttamaan,käykää moikkaamassa vaikka jotain pyörätuolipotilasta tai syöpäpotilasta ja johan alkaa selluliittikin olla siedettävää.Kummasti se kohentaa oloa kun huomaa että minä sentään pystyn ne mikrosortsit ihan ite pukemaan päälleni.

Alkuperäinen kirjoittaja jill:
Mua voi sitten syödä tämmönen. Olkaas akat tyytyväisiä jos teillä on elämä semmosella mallilla että itkuun syyksi riittää oma ulkonäkö.Ei siinä tapauksessa voi ihmisellä kovin suuria huolia olla,ja hyvähän se on. Jos se perseen muoto tai koiven läskisyys alkaa oikein v.tuttamaan,käykää moikkaamassa vaikka jotain pyörätuolipotilasta tai syöpäpotilasta ja johan alkaa selluliittikin olla siedettävää.Kummasti se kohentaa oloa kun huomaa että minä sentään pystyn ne mikrosortsit ihan ite pukemaan päälleni.

Pyörätuolipotilaskin saa olla kiitollinen että on hengissä! Aina joku paskantärkeä joka ketjussa..

Te kaikki kirjoittajat tunnutte olevan kovasta laihuuden ja laihduttamisen/treenamisen perään!! Teidänkö mielestänne kauneimpia ihmisiä on laihat???

Pidän kauniina naisia, jotka ovat pyöreitä. En tarkoita mitään epäterveellisen lihavan näköistä, vaan sellaista pyöreää, jossa on pyöreyttä niin pepussa, reisissä, rinnoissa kuin vatsassakin.

Sanoisin, että jos naisella on pituutta noin 160-165cm ja painoa 75-90kg ja kroppa on "kiinteähkö", niin sellainen nainen on mielestäni kaunis. Vaikka tarvitaan siihen tietenkin myös mukava luonne, koska paskapäisyys näkyy hyvin usein ulos päin ja rumentaa ihmisen!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Hansu:
Te kaikki kirjoittajat tunnutte olevan kovasta laihuuden ja laihduttamisen/treenamisen perään!! Teidänkö mielestänne kauneimpia ihmisiä on laihat???

Pidän kauniina naisia, jotka ovat pyöreitä. En tarkoita mitään epäterveellisen lihavan näköistä, vaan sellaista pyöreää, jossa on pyöreyttä niin pepussa, reisissä, rinnoissa kuin vatsassakin.

Sanoisin, että jos naisella on pituutta noin 160-165cm ja painoa 75-90kg ja kroppa on "kiinteähkö", niin sellainen nainen on mielestäni kaunis. Vaikka tarvitaan siihen tietenkin myös mukava luonne, koska paskapäisyys näkyy hyvin usein ulos päin ja rumentaa ihmisen!!!!

Mun mielestä laihuus ja hoikkuus on kaunista, en tykkää selluliitistä tai läskistä ja ylipaino on epäterveellistä. Yök. En inhoa siis ketään ylipainoista, mutten ikinä itse tahtoisi olla ylipainoinen. On kivaa olla kevyt ja liikkuminenkin on ilo.

Alon itkeä kun luin tuon. Kuulostaa ihan minulta.

Varsinkin kännissä saan raivareita (siis todella valtavia raivareita) jos vaan lähistöllä on hyvän näköisiä naisia, en halua mieheni näkevän niitä. Koska vihaan itseäni. Kaikkea luonteessa, kaikkea ulkonäössä. Enää en pidä edes silmistäni.

Selvinpäinkin alkaa vituttaa ja itkettää jos missä vaan on kauniita naisia, oli se sitten tv:ssä tai kaupassa.

En tiedä mitä teen. Itseinhoni on karannut käsistä.

Alkuperäinen kirjoittaja sämpe:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
vaan ollapa oikeasti kaunis, ei ole jokaisen tytön siunaus ;)
Saanko vähän rönsyillä alkupeärisen aiheen ohi? Mua on nimittäin ruvennut ärsyttämään Doven uusi mainos, jossa nykyajan tytöillä on niin vaikeaa. Miksi ihmeessä mainokseen on pitänyt ottaa tyttö, joka luonnollisuudessaankin täyttää kaikki kauniin naisen tunnusmerkit? Jos sen näköisellä tytöllä mainoksen mukaan on naisena vaikeaa, niin voi vain miettiä, millaista on niillä ei-niin-kovin-kauniilla tytöillä :/ Mutta ei...edes tuohon mainokseen ei mikään keskivertokerttu kelvannut.

Joo tämä on ihan uskomaton! Miksi tuohon mainokseen on laiettu tosi kaunis tyttö? Miten se piristää niitä vähemmän kauniiksi itsensä kokevia tyttöjä, että mainoksessa on hyvin kaunis tyttö ja kerrotaan, että kaikki ovat kauniita tjsp.

Tosi huonosti valittu mainoksen päähenkilö. Eikö siihen olisi löytynyt joku tavallisemman, erikoisemman tai vähemmän kaikki yleiset kauneuskriteerit täyttävää tyttöä, johon monien monien tyttöjen olisi ollut helpompaa samaistua! :/

Ap:lle :hug: Vaikutat kirjoituksiesi perusteella fiksulta ja mukavalta ihmiseltä. Sinun täytyy muistaa joka aamu seistä peilin edessä ja kertoa itsellesi muutama hyvä puoli itsestäsi -ulkonäöstä tai luonteesta. :) Opettele arvostamaan ja rakastamaan itseäsi, mutta säilytä samalla kunnioitus muita ihmisiä kohtaan. Sinä olet varmasti hyvä ja ihana ihminen juuri omana itsenäsi.

moni sanoo mua kauniiksi tytöksi/naiseksi, mutta oma mielikuvani on ihan muuta. vihaan itseäni enemmän kuin voi uskoa. aivan yhtä paljon kuin tämän viestiketjun kirjoittaja. tunteeni ovat ihan samanlaiset. naiset mikroshortseissa saavat mutkin tuntemaan itseni täydeksi apinaksi. eli ei kauneus takaa hyvää itsetuntoa.

miun periaate on, että kaikenmalliset nenät pystyyn, peppu oli se sitten lätty tai selluliittipallo pyörimään, tissit törölle ja baanalle :D ei miullakaan aina niin hyvä itsetunto ole eikä paljon kavereitakaan vaan tällä mennään :) koeta jaksaa ap !