Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mieheni on lähinnä hämmentynyt ja yrittää halailla ja kertoa että rakastaa minua. Mutta kun ei tämä miehen vika ole, minkäs mies sille voi jos näkökenttään tulee joku vähäpukeinen "missityyppiä oleva" nainen, pakkohan sen on eteensä katsoa kun autoa ajaa.
Tilanne on tosiaan paha. En toisaalta koe olevani mitenkään "hullu", mutta tämä asia on näköjään tosi kipeä ja vaikea. olen synnyttänyt muutama kuukausi sitten. en tiedä onko sillä merkitystä asiaan. tuonne keskustaan lähtiessä laittauduin ja vielä kotona luulin olevani ihan nätti. mutta sitten kun sain niitä vertailukohteita, niin ahdistuin hirveästi. ja tosiaan tuo mikroshortsityyppi oli viimeinen tikki. joka paikassa tuntui olevan tosi laittautuneita nättejä, hyväkroppaisia naisia - joilla vieläpä ystäviä ympärillä. hävettää olla näin huonoitsetuntoinen :/ .
kiitos asiallisista viesteistä, en pahoittanut mieltäni villivadelman kuvasta, minä en muita "inhoa" kuitenkaan missään tapauksessa kuin itseäni, minusta vain mukavaa jos joku on tyytyväinen itseensä. minä en siihen nyt pysty :/ . ja elämäni tulee olemaan tosi vaikeaa jos jatkokin on tällaista. lisääkin kokemuksia/kommentteja olisi mukava kuulla, olen tosi yllättynyt että muillakin on tai on ollut vastaavaa...
Mulla on kuule samanlaisia tuntemuksia kolme kuukautta synnytyksen jälkeen. Vertaan itseäni muihin välillä ja voisin vajota maan alle vaikka kotona luulin olevani kaunis.
:hug: Luulen tämän olevan osittain hormooni höyrämistä ja sopeutumista synnyttäneen naisen vartaloon =)