Näin meillä kävi tonttu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja torsti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

torsti

Vieras
Mies ja laset men viemään roskia ulos, minä jäin ruoanlaittoon. Mies ja lapset käveli kadulla, minä tempasin punasen takin ja tonttuhatun päähän, vilahdin parvekkeella ja vilkutin lapsille kadulle. Sitten kipi kipi lahjat kuusen alle. Kuopus juoksi kotiin, "äiti, äiti me nähtiin tonttu, tule katsomaan" ja minä siellä keittiössä että mitä? äiti tekee ruokia..

Ja mitäs ihmettä kuusen alta löytyi.. + kirje tontulta joka oli 144vuotias muuten. että kova kiire on tänä vuonna ja leikkimään ei ehdi, mutta hyvää joulua ja pukilta terveisiä.. Ja paperina oli sellainen tulella poltettu ja käsiala vapiseva ja kirje tavutettu jotta 4v pystyi sitä seuraamaan myös.

Ja meni muuten ihan täydestä, ensi vuonna sitten saadaan taas pukkiijoulu..

ps. me kirjoitetaan tontulle ja pukille kiitoskirje vielä joulu n jälkeen, kuinkahon moni kiittää pukkia, tiedän että moni pyytää lahjoja mutta paljonko pukki saa kiitoskirjeitä? : )

Olipa hauskasti tehty! :xmas:

Siita kiittamisesta; meidan 6v. laittoi joulukortin joulupukille kuusen alle niin kuin kiitokseksi ja tuumi, etta pitaishan sita joulupukillekin olla lahja.

joo meillä lapset on tässä joulussa aika kiitettävästi mukana ja pitävät "pukin puolta". Eli kiitoslahja ja kortti "lähtee".. kyllä oli onnelliset lapset, puna poskilla nukahtivat : )
Oikeaa Joulutaikaa.. : )

Yhteistyössä