Näin taas viime yönä ärsyttävän unen...

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Tosi usein näen sellaista unta, että yritän soittaa 112 mut kännykkään tulee vaan ihan kaikkee muita numeroita, vaikka kuinka painan 112. Viime yönä se oli vaan ärsyttävää, mutta joskus unessa on tosi hätä ja apua pitäis saada äkkiä, mut ei... Mistähän mahtaa moinen toistuva uni johtua?

Eikö nuo ole aika yleisiä unia että yrittää tehdä jotain mutta se ei onnistu.. Se on kans ärsyttävää kun yrittää juosta jotain karkuun ja jalat ei vaan liiku nopeesti, menee ku hidastetussa filmissä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Tosi usein näen sellaista unta, että yritän soittaa 112 mut kännykkään tulee vaan ihan kaikkee muita numeroita, vaikka kuinka painan 112. Viime yönä se oli vaan ärsyttävää, mutta joskus unessa on tosi hätä ja apua pitäis saada äkkiä, mut ei... Mistähän mahtaa moinen toistuva uni johtua?

Joskus kuulin tulkinnan omaan uneeni joka oli samankaltainen...eli yritän soittaa mutta en saa painettua oikeita numeroita tai sitten jos numerot menee oikein niin puhelin on mykkä...niin, eli se tulkinta oli jotenkin että ongelmia kommunikoinnissa ja siinä että miten saan itseni ymmärretyksi muille tai jotain tuohon suuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Naapuri:
Eikö nuo ole aika yleisiä unia että yrittää tehdä jotain mutta se ei onnistu.. Se on kans ärsyttävää kun yrittää juosta jotain karkuun ja jalat ei vaan liiku nopeesti, menee ku hidastetussa filmissä ;)

En mä tiedä, mutta se on raivostuttavaa, ja joskus tosi ahdistavaa. Kerranki unessa joku äijä heilu kirveen kanssa meidän pihalla, ja mun piti soittaa poliisit hätiin ennenku se kolkkaa jonku, mut ei tullu mitään. Ens kerralla mä lykkään sen puhelimen jollekin muulle, et soita sä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:

Joskus kuulin tulkinnan omaan uneeni joka oli samankaltainen...eli yritän soittaa mutta en saa painettua oikeita numeroita tai sitten jos numerot menee oikein niin puhelin on mykkä...niin, eli se tulkinta oli jotenkin että ongelmia kommunikoinnissa ja siinä että miten saan itseni ymmärretyksi muille tai jotain tuohon suuntaan.

Hmm... Vois kyl ihan hyvin pitää paikkansa :|

Mä muuten tiedän joskus näkeväni unta ja käytänkin sitä hyväkseni ;) Kerron kaikille ihmisille siinä unessa että tämä on unta ja ne vaan nauraa mulle että ei oo!!!! Sitten teen kaikkia kivoja asioita siinä unessa :) Muistan myös uneni todella hyvin jopa vuosien takaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Naapuri:
Mä muuten tiedän joskus näkeväni unta ja käytänkin sitä hyväkseni ;) Kerron kaikille ihmisille siinä unessa että tämä on unta ja ne vaan nauraa mulle että ei oo!!!! Sitten teen kaikkia kivoja asioita siinä unessa :) Muistan myös uneni todella hyvin jopa vuosien takaa ;)

Täähän oliskin tosi kätevää :D Viime yönäkin toisessa unessa olis ollut ihan hyvä tajuta näkevänsä unta ja voivansa tehdä mitä tahansa, eikä odotella omaa miestä kiltisti :whistle:

Netissä on sellanen hauska kuva puhelimesta, jossa on ainoastaan numerot 1 ja 2, että voi soittaa hätäpuheluita. Vieressä on kuitenkin iso lappu, jossa lukee, että hätänumero on 911. Yritin etsiä sitä, mutta en löytänyt. Se on ilmeisesti ihan aito kuva, hätänumeroitahan on vaihdettu jokunen vuosi sitten.

Mä nää usein unta mis mun lapsuudenkotini mettäpolulla leijona jahtaa mua ja mä en pääse sitä karkuun muuta ku juoksemalla takaperin,vauhtia pitää ottaa n.20 askeleen välein.Hemmetti et vituttaa moinen uni!Pääsisees kerralla karkuun!

Yhteistyössä