Näin yöllä pahaa unta,kuolemasta,nyt mietin mitä se tarkoitti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yö meni pilalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yö meni pilalle

Vieras
unessa oli miehen mummin hautajaiset,heräsin yöllä jossain vaiheessa ja mietin enkä oikeen loppuyönä saanut unta.Unessa olimme kirkossa mutta arkkua ei ollut ja kun menin kysymään kukkalaitteista että minne ne laitetaan niin miehen isä sanoi että ei meillä sellaisia käytetä ja jotenki kauheen rumasti tiuskas asian.Siinä unessa oli muutakin ihmeellistä ja nyt mulla on vähän ahdistunu olo kun en tiiä mitä toi uni meinas vai oliko ihan harmiton paha uni vaan.En viitti miehellekkään sanoa mitään.

Mun unikirjan mukaan hautajaiset meinaa että sinulla on odotettavissa sukulaisvierailuja tai toisen tulkinnan mukaan saat kutsun arvokkaaseen juhlatilaisuuteen.
Hautajaisväen (miehen isä?) kohtaaminen kielii vaivaantuneisuudestasi erään vierailun tähden.

vai sellasta kirja kertoo...ei mun mieleen kyllä tule muutakun että viikonloppuna sukulais lapsi tulee hoitoon(miehen puolelta),yhdet juhlat olis viikonloppuna jonne ei ton edellisen syyn vuoksi voida mennä. Kenestäköhän olen sit vaivaantunut eipä tuu mieleen.

Yhteistyössä