Nainen ja mies vain ystäviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minni

Vieras
Pisti silmään yksi kirjoitus tällä palstalla. Eräs kirjoittaja sanoi ettei nainen ja mies voi koskaan olla vain ystäviä. Takana on aina seksuaalista viritystä?

Itselläni ei ole miespuolisia ystäviä, mutta miehelläni kyllä on. Mutta ne on ollut jo ennen kuin minä tulin kuvioon.

Onko teillä ystäviä vastakkaisesta sukupuolesta? Ja miten kumppaninne niihin suhtautuu?

""Itselläni ei ole miespuolisia ystäviä, mutta miehelläni kyllä on. Mutta ne on ollut jo ennen kuin minä tulin kuvioon.""

Munkin miehellä on miespuolisia ystäviä. Pitäiskö olla huolissaan?

Nytkin mies just lähti kavereiden kanssa keilaamaan. Mitäköhän siellä oikeasti tapahtuu?

rakastettuni on nykyinen paras ystäväni, vaikka hän on tahollaan jo luultavasti pysyvässä suhteessaan ja heillä on lapsia. En sitten tiedä tietääkö vaimo vai ei, mutta en häneltä muuta haluakkaan kuin ystävyyttä.

en oikein usko että mies ja nainen voi olla ystävät.. se on niin teennäistä. joskus nuorena miehenä niin luulin että voisi ollakin mutta ei naiset halunnu olla missään tekemisissä..siis mitä te naiset haluatte kun pyydätte että oltais ystäviä. onko mies silloin joku pahan päivän vara..kuka viitsii pitää yllä ystävyyttä joka ei johda mihinkään.. ei ole kohdalle tullut. se on mielestäni naisten tapa pitää yksi sauma auki.

En myöskään minä usko, että nainen ja mies pysytyvät olemaan pelkästään ystäviä. Nuorempana itsekkin kuvittelin, että totta moiseen se on mahdollista.
Olin nuorena aika hauskannäköinen (näin sanoivat muut, olin hyvin epävarma itsestäni )
En koskaan tavannut miestä, joka olisi halunnut olla kanssani ""pelkästään ystävä""
Ennemmin tai myöhemmin ja yleensä tosi varhaisessa vaiheessa he halusivat pöksyihini.
Sairastuin noin 20-vuotiaana vakavasti ja jouduin sairaalaan noin puoleksi vuodeksi. Tapasin siellä 78-vuotiaan miehen, joka tosiaankin tarjoutui olkapääksi ja tukijakseni vaikeassa elämäntilanteessani.
Paskanmarjat!
Eipä aikaakaan, kun ukko kävi utelemaan, että koskas siirrytään seksiosastolle. Olin nuori ja ällistynyt!
Mieleeni ei tosiaankaan juolahtanut seksi tuon paapan kanssa. Hän (vanha Väinämöinen ) loihe lausumaan, että tietenkin tähän SUHTEESEEN (????) kuuluu seksi. Se on olennainen osa naisen ja miehen välistä ystävyyttä.

Herranpieksut sentään!

En hae miehestä ystävää, en tosiaankaan!