Nainen, mikä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies katkerana.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun lähestyminen on sitä että viikosta toiseen huomioin pienillä hellyydenosoituksilla, kevyttä hierontaa tms ja makaan sohvalla kylkikyljessä... kerran kahdessa viikossa uskaltaa juuri ja juuri lähestyä tätä täystyrmäystä.

Voin kertoa että nainen kyllä huomaa milloin hierot pelkkää kiltteytäsi ja milloin teet niin kun haluat nussia. Sen vain huomaa.

Oon nyt ehkä ilkee ämmä, mutta koen tuollaisetkin hellyydenosoitukset ja hieronnat joissain tilanteissa rasittavaksi vonkaamiseksi :D

Koko ketjusta ei ilmene, mitä muuta hiljaisen vuoden aikana on tapahtunut. Onko tullut vauva joka imee kaikki menhut vai puhutaanko nyt koululais-perheestä vai onko lapsia ollenkaan?

Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Meillä oli todella hiljaista punkassa kun lapsi valvotti + masennuin. Kun homma taas kääntyi helpotuksen puolelle, alkoi seksikin kiinnostaa.

No mä olen ilmeisesti se pihtarivaimo. En ehkä ap:n, mutta omani. ;)

Haluaisin totta kai haluta useammin, koska näen että mieheni haluaa ja hänellä on hankalaa, kun mua taas ei haluta. Mutta niin se vaan on, että arki tappaa ne halut: kuudelta ylös, laitan itseni valmiiksi, lapsi ylös, lapsi hoitoon mies ja minä töihin, töistä kotiin, koiraa ulos, ruuanlaittoa, iltapuuhia ja kello onkin sitten jo kahdeksan. Olen aivan poikki ja haluaisin vaan olla yksin sen puoli tuntia - tunnin, jonka sinnittelen hereillä.

Mun mies on lähinnä alistunutkin siihen, että seksiä tai mitään muutakaan parisuhdeaikaa ei meillä arkisin pahemmin ole. Viikonloppuisinkin vain silloin jos on ollut kiireetön päivä ja ei ole se huono aika kuukaudessa. Harrastetaan seksiä siis ehkä 1-2 kertaa kuussa, joskus ei kertaakaan, mutta toistaiseksi ollaan sinnitelty näin. Seksi on kumminkin hyvää silloin, kun sitä on.

Mitäs jos siltä puolisolta kysyisi ihan suoraan, että mitä HÄN haluaisi. Ihan tavallisena päivänä siis. Haluaako hän sinua kyhnyttämään kylkeensä, vai haluaisiko mieluummin esim. jalkahieronnan. Haluaisiko esim. saunoa kanssasi rauhassa, jutella kunnolla asioista, joista arjen kiireissä ei ehdi edes mainita. Onko hänen mielestään tilanteessa mitään vikaa, haluaisiko ehkä hänkin seksiä useammin mutta ei osaa enää tehdä aloitetta?

Seksi ei maistu vaikka mitkä temput tekisi läheisyydestä ja hyväilystä suoraan toimintaan. Ja jos ei maistu niin mikä siinä on että ei voi sitä miestä huomioida. Itse seisoisin vaikka päälläni jos sillä saisi toiselle hyvän olon.

Sen lisäksi olisi kiva joskus YLLÄTTYÄ vaikka pienimuotoisella eroottisella toiminnalla päivisin. Ihan vaikka kiusaamisen ja kevyen ohimenevän kiihottamisen merkeissä. Lisäksi olisi kiva jos saisi tehdä samaa mutta eihän sekään käy.

Täälläkin ollaan homman ytimessä:
N

Ilman seksiä ei ole hyvä olla. Ei vaikka miten hyvin kaikki olisi muuten.

Miettikää. Tehkää. Minä pohdin ottaako ja lähteä vai katkeroitua lopuksi ikää ja keskittyä vaikka harrastuksiin. Vai olisiko se harrastus että hakisi tätä puuttuvaa elementtiä jostain muualta?

Mitäpä jos kysyisit vaikkapa suoraan siltä OMALTA NAISELTAS.Vai oletko tyypillinen suomalainen mies joka ei osaa puhua mutta vinkuu sitte täällä?

Koko ketjusta ei ilmene, mitä muuta hiljaisen vuoden aikana on tapahtunut. Onko tullut vauva joka imee kaikki menhut vai puhutaanko nyt koululais-perheestä vai onko lapsia ollenkaan?

Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Meillä oli todella hiljaista punkassa kun lapsi valvotti + masennuin. Kun homma taas kääntyi helpotuksen puolelle, alkoi seksikin kiinnostaa.

Lapsellamme on nyt ikää kolme vuotta ja hän on lapsemme kanssa kotona päivät. En rajoita mitenkään hänen menemisiään ja maksan elämässämme käytännössä kaiken jolloin niitäkään ei hänen tarvitse murehtia. Naisella on ns. vapaat kädet tehdä ihan mitä haluaa ja saa mennä töihinkin jos näin on.

Alkuperäinen kirjoittaja näinpänäin;24690194:
Mitäpä jos kysyisit vaikkapa suoraan siltä OMALTA NAISELTAS.Vai oletko tyypillinen suomalainen mies joka ei osaa puhua mutta vinkuu sitte täällä?

Minä olen se meillä joka puhuu. Tai "puhuu" kun mistä tahan asiaan liittyvästä yrittää asiallisesti avata keskustelua niin se ei jostain syystä käy "just nyt", tulee itku tai nainen lähtee pois välttääkseen koko aihetta.

Pieni riitakin tässä oli yleisesti kaikesta ja se puhdisti ilmaa, oli taas kivaa olla yhdessä mutta seksi... sitä ei ole vieläkään.

Toisaalta. En halua hukata yhtään päivää lapseni elämästä joten mieluummin sitten sinnittelen tässä kuin alan jakamaan yhteishuoltajuuspäiviä...

Kun vaan olisi joku ratkaisu.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24690085:
Mitenkäs suhteenne henkinen puoli jakselee?

Kesällä riitelimme monistakin asioista ja pitkien keskustelujen jälkeen arkinen olomme on minusta varsin mallillaan. Kaikki tuntuu olevan ihan ok mutta se kipinä puuttuu. Minusta tuntuu että meistä on tulossa enemmänkin sisaruksia ja se masentaa.

Kesällä riitelimme monistakin asioista ja pitkien keskustelujen jälkeen arkinen olomme on minusta varsin mallillaan. Kaikki tuntuu olevan ihan ok mutta se kipinä puuttuu. Minusta tuntuu että meistä on tulossa enemmänkin sisaruksia ja se masentaa.

Ymmärrän. Toisaalta uskon, että iso osa pariskunnista käy läpi tuollaisia kausia.

Onkohan vaimosi alakuloinen, kokeeko olevansa tarpeellinen,onko hänellä henkisesti virikkeitä (olin lukevinani että on kotona 3v lapsen kanssa?), harrastuksia, sellaista omaa juttua ei äitinä eikä vaimona. Toisaalta voi esim. kokea itsensä epäviehättäväksi.

Mun mielestä on ihmisarvoa alentavaa jos pitää suostua seksiin vaikka ei sitä haluaisi yhtään. Miksi joku edes haluaa panna halutonta kumppania?

Ja ei, en ole itse pihtari vaan välillä haluan useammin kuin mies. Mies kyllä välillä kiusaa mua eikä lupaa antaa, mutta aika monesti himot vie hänet mennessään. :D

No jos oikeasti vastauksen haluat, etkä päähän taputtelua, niin tässä kooste joistain syistä:

- seksi huonoa eikä mies ota kritiikkiä vastaan, joten mielummin on ilman kuin pettyy taas kerran, koska seksistä ei itse juuri mitään saa kuitenkaan

- miehellä niin pieni ettei tunnu missään ja alkurakastumisen miellyttämisvaihe ohi niin ei jaksa enää pyyteettömästi vaivautua

- aitoa kemiaa miestä kohtaan ei ole ollut alunperinkään, yhteen päädytty koska mies oli niin hyvä mies muuten ja alkuvuodet meni uutuudenhuumassa toivoessa, että se kipinä jossain vaiheessa syttyisi

- mies laiminlyö hygieniaansa

- mies käyttäytyy kuin nainen olisi hänen äitinsä, mikä vie halut nolliin keltä tahansa vuosien saatossa

- väsyttää, kaiken liikenevän ajan käyttää mielummin nukkumiseen

- liian vähän omaa aikaa, joku vaatii ja tarvitsee koko päivän ajan jotain -> miehen seksivaatimukset tuntuu suunnilleen yhtä kiihottavalta kuin lapsi joka huutaa pyyhkimään persettä tai tissiä rääkyvä vauva, mieluiten tahtoisi olla vaan yksin ja tehdä itsekkäästi tasan mitä itse haluaa kenenkään keskeyttämättä ja kenenkään muun tarpeita huomioimatta

- masennuslääkkeet tai hormoniehkäisy ovat vieneet tunnon, kyvyn ja sitä myötä halutkin. Tai masennus.

- ei enää rakasta miestä, joko on toinen mies tai sitten rakkaus on muuten vaan kuollut

- suhteen henkinen puoli tökkii, jos ilmapiiri riitaisa ja saa pelätä, mistä tuo seuraavan kerran kilahtaa, se syö halut

- mies arvostellut ilkeästi, joten olo tämän seurassa ei ole niin luottavainen ja hyväksytty että pystyisi tai edes haluaisi hänen kanssaan heittäytyä nauttimaan

- erimielisyyksiä ehkäisystä / sopivaa ehkäisykeinoa ei kertakaikkiaan ole olemassa, joten inhottavat sivuvaikutukset tai vaihtoehtona jatkuva epätoivotun raskauden pelko vievät halut

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Minä olen se meillä joka puhuu. Tai "puhuu" kun mistä tahan asiaan liittyvästä yrittää asiallisesti avata keskustelua niin se ei jostain syystä käy "just nyt", tulee itku tai nainen lähtee pois välttääkseen koko aihetta.

Pieni riitakin tässä oli yleisesti kaikesta ja se puhdisti ilmaa, oli taas kivaa olla yhdessä mutta seksi... sitä ei ole vieläkään.

Toisaalta. En halua hukata yhtään päivää lapseni elämästä joten mieluummin sitten sinnittelen tässä kuin alan jakamaan yhteishuoltajuuspäiviä...

Kun vaan olisi joku ratkaisu.

Olen aistivinani tästä, että itsekin olet suhteessa paljolti lapsen takia.

Jos logiikka menee näin

Ollaan suhteessa lapsen takia -> Ollaan nyt kumminkin suhteessa -> Kun ollaan suhteessa, pitäisi olla seksiäkin

Ei homma toimi. Jos olette lapsen takia yhdessä, niin olkaa sitä sitten reilusti ja anna vaimon olla. Jos parisuhde halutaan kuntoon, niin sitten se täytyy yrittää saada kuntoon, mutta siinä täytyy ottaa se riski, että jos yhdessäolon syyksi selviää pelkkä lapsi, suhde voi päättyä.

[QUOTE="Manttu";24690312]Mun mielestä on ihmisarvoa alentavaa jos pitää suostua seksiin vaikka ei sitä haluaisi yhtään. Miksi joku edes haluaa panna halutonta kumppania?[/QUOTE]

Kuka haluaa panna halutonta? Enemmänkin on minusta kysymys siitä että miksei halua tyydyttää kumppaniaan millään tavalla? Ja minkälainen parisuhde se sellainen sitten on missä toinen on haluton 24/7/365? Kavereita ilman etuja?

Olen pahoillani suhteenne puolesta. Itse tiedän vain sen kolikon toisen puolen, eli mies haluaisi ainakin kahdesti päivässä. Koen lähes kaiken koskettelun, vihjailun, auttamisen jne. seksuaalisena lähestymisenä, ts. miksi kopeloida toisen takapuolta, (vaikka sen voisin muuten spontaanisti tehdäkkin) kun toinen juoksee sen jälkeen tunti tolkulla muna pystyssä perässä?? Tai jos haluan illalla kainaloon, se tulkitaan heti seksin alkamiseksi... ja meillä on seksiä neljästi viikossa, se on kompromissi. Niinä päivinä kun ei olla sovittu, on mulla "lupa" nauttia läheisyydestä ilman seksin pelkoa. Yleensä itse seksi on ihan jees, mutta ....voi pojat, olisi kiva joskus ehtiä itsekin edes vähän kaivata hommiin.... mutta ei ehdi, mies pitää siitä huolen.

[QUOTE="akka";24690350]Seksi kuuluu normaaliin parisuhteeseen ja jos sitä ei saa on oikeus lopettaa suhde.[/QUOTE]

No kait kellä tahansa on oikeus lopettaa suhde ihan ilman mitään syitäkin, jos ei suhteessa halua enää olla tai koe että suhde vastaa omia odotuksia parisuhteelta? Vaikka seksiä olis viidesti päivässä.

Kuka haluaa panna halutonta? Enemmänkin on minusta kysymys siitä että miksei halua tyydyttää kumppaniaan millään tavalla? Ja minkälainen parisuhde se sellainen sitten on missä toinen on haluton 24/7/365? Kavereita ilman etuja?

Onko sulle jokin uutinen, että ihmisillä on erilaisia haluja ja joillakin ei ole mitään kiinnostusta seksiä kohtaan. Niin se vain on.

[QUOTE="akka";24690350]Seksi kuuluu normaaliin parisuhteeseen ja jos sitä ei saa on oikeus lopettaa suhde.[/QUOTE]

Mutta kun minä en halua lopettaa suhdetta! Rakastan vaikka tilanne tuntuukin sietämättömältä. Mitä siis voin kokeilla, omat ideani loppuvat kesken...

Kovasti myös väittää toiselta suunnalta rakastavan vaikka kuinka, mutta mitenhän on sitten todellisuudessa. Vääränlaista rakkautta?

Mutta kun minä en halua lopettaa suhdetta! Rakastan vaikka tilanne tuntuukin sietämättömältä. Mitä siis voin kokeilla, omat ideani loppuvat kesken...

Kovasti myös väittää toiselta suunnalta rakastavan vaikka kuinka, mutta mitenhän on sitten todellisuudessa. Vääränlaista rakkautta?

Kyllä mä ainakin rakastan 100%:sti mun miestä vaikken seksiä haluakaan. Vihaan seksiä ja sen vuoksi välitkin viilenee, mutta en vain pysty harrastamaan seksiä vain siksi että mies haluaa, ehkä kerran puolessa vuodessa ja sitäkin yritän siirtää mahd. pitkään. Eli ei se rakkaudesta ole kiinni!

[QUOTE="manna";24690405]Kyllä mä ainakin rakastan 100%:sti mun miestä vaikken seksiä haluakaan. Vihaan seksiä ja sen vuoksi välitkin viilenee, mutta en vain pysty harrastamaan seksiä vain siksi että mies haluaa, ehkä kerran puolessa vuodessa ja sitäkin yritän siirtää mahd. pitkään. Eli ei se rakkaudesta ole kiinni![/QUOTE]

Niin. Rakastaahan ne sisaruksetkin toisiaan useimmiten...

Onko naises vaan epävarma vartalostaan, sekstailutaidoistaan, ei uskalla nauttia? Voihan se olla sitä että kokee olevansa huono, lihava yms... Saako orgasmin sun tuottamana?
Jos seksistä ei nauti, ei sitä halua harrastaakaan.

Yhteistyössä