J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:Onneks ei tehny kuitenkaan aborttia ollessaan paksuna... Eikäkö öö...?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Pakkosterilointi tuollaaselle.
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Pakkosterilointi tuollaaselle.
Tuollaselle. Älä venuta sanoja, kun et osaa.
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Pakkosterilointi tuollaaselle.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Pakkosterilointi tuollaaselle.
Kyllä mä murteeni osaan.
Eikä tuollaselle ole sekään kieliopillisesti oikeen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja werdd:'Karmeat murhat paljastuivat, kun yhden murhatun vauvan isä ja naisen entinen kumppani löysi heidän silloisen yhteisen asuntonsa kellarista kuolleiden vauvojen ruumiit sullottuina roskapusseihin.'
Mihinköhän se mies sitten on luullut niiden hävinneen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Pakkosterilointi tuollaaselle.
Kyllä mä murteeni osaan.
Ällöä. Ennen kirjoitit kuin ihmiset, nyt kuvittelet olevasi erilainen.
Sorry, olet ainoastaan ärsyttävä muka murteinesi.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Pakkosterilointi tuollaaselle.
Kyllä mä murteeni osaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ope:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Pakkosterilointi tuollaaselle.
Kyllä mä murteeni osaan.
Tuollaiselle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Pakkosterilointi tuollaaselle.
Kyllä mä murteeni osaan.
Ällöä. Ennen kirjoitit kuin ihmiset, nyt kuvittelet olevasi erilainen.
Sorry, olet ainoastaan ärsyttävä muka murteinesi.
Ei ole muka murretta. Sä varmaan hajoaasit jos näkisit mun kirjoottamat tekstarit tai facebooktekstit.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei ole muka murretta. Sä varmaan hajoaasit jos näkisit mun kirjoottamat tekstarit tai facebooktekstit.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei ole muka murretta. Sä varmaan hajoaasit jos näkisit mun kirjoottamat tekstarit tai facebooktekstit.![]()
On se. Vuosi sitten kirjoitit niinkuin ihmiset kirjoittaa. Sitten sinulle tuli vastustamaton halua leikkiä jotain erikoista ja alkaa venuuuuuuttamaan ja viääntämään ja kiääntämään sanoja ihan kummallisesti.
Typerää.