Nainen yksin laivalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieraana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieraana"

Vieras
Mulla on ensi vuoden alussa kolmen päivän vapaat ja mietin, että lähtisinkö laivalle yksin. Olen siis yhden lapsen äiti ja sinkku, lapsi olisi isällään tuon ajan. Mutta onko ihan typerää lähteä laivalle yksin?

En ole sellainen joka menisi tuosta noin vain juttelemaan tuntemattomille eli baarissa olisin varmasti yksin. Mitään seuraa en lähde etsimään, mutta kaipaan nyt vähän irtiottoa kaikkeen. On ollut vaikeaa pidemmän aikaa ja lisää vaikeita asioita vain tulee koko ajan. Haluan nyt vain päästä eroon hetkeksi kaikesta enkä oikeastaan kaipaa ketään ystävääkään mukaan.

Jos menisi vain nauttimaan buffetin antimista ja kävisi baareissa katsomassa mitä niissä on ja seuraavana päivänä shoppailisi laivalla.

Ihan hyvä suunnitelma ja on kyllä tarpeellista hemmotella itseään edes joskus. Toinen vaihtoehto olisi mennä vaikka kylpylään. Ja kyllä siellä baarissa joku tulee tekemään tuttavuutta. Itse voi sitten päättää haluaako seuraa vai ei.

Yleensä talvella tuppaa keinuttamaan enemmän laivalla, mua ei saa kirveelläkään sinne myrskyyn =) mutta jos et kärsi matkapahoinvoinnista, niin mene ihmeessä! =)

[QUOTE="tane";29262731] Ja kyllä siellä baarissa joku tulee tekemään tuttavuutta. Itse voi sitten päättää haluaako seuraa vai ei.[/QUOTE]
Ei kannata laskea kyllä tuon varaan. Pätee ehkä jos on nuori + laiha + kaunis, mutta ei tavallisille naisille, saatika jos on vanhempi (30+) tai edes hieman pullea. Miehillä vain on tuo illuusio kuinka nainen kuin nainen saa hirveästi huomiota, sillä laskette "naisiksi" vain ne joita itse yritätte iskeä ( = ne hyvännäköiset), ettekä tavisenemmistöä edes huomaa.

Itte kävin sinkkuna laivalla, tosin en baarin takia, vaan tykkään siitä keinumisesta ja tunnelmasta, ja vanhaa kaupunkia oli kiva kierrellä yksin.

Baarissa kuitenkin kävin parilla, ja muistaakseni toiseen suuntaan olin ihan yksin (ei minua haittaa yksinolo, viihdyn), ja toiseen suuntaan jutskailin jonkin nuoren ählämin kanssa :D Eli jos olisin ollut seksinhakureissulla, niin olisin pettynyt tooodella pahasti.
Mutta diggasin, tekis mieli mennä uudestaan :)

Olen ollut laivalla muutaman kerran yksin ja se kyllä kannattaa. Itse en baareissa käy enkä juttuseuraa kaipaa. Vietän aikaa omassa seurassani ja rentoudun, lataan akkuja ja ostelen joten kivaa.

Mene vaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Älä innostu;29263078:
Ei kannata laskea kyllä tuon varaan. Pätee ehkä jos on nuori + laiha + kaunis, mutta ei tavallisille naisille, saatika jos on vanhempi (30+) tai edes hieman pullea. Miehillä vain on tuo illuusio kuinka nainen kuin nainen saa hirveästi huomiota, sillä laskette "naisiksi" vain ne joita itse yritätte iskeä ( = ne hyvännäköiset), ettekä tavisenemmistöä edes huomaa.

En kyllä sanoisi noinkaan. Tavikset tahtoo taviksen. Monet miehet "pelkää" kaikkein niitä kauneimpia. Mielummin otetaan se tavisnainen, koska koetaan ne tavallaan myös helpoimmiksi.

Mutta aika vähän naistavikset saa miehiltä huomiota menomestoissa, kyllä ne tavis+tavis suhteet alkaa jossain muualla ja/tai naisen aloitteesta. Ei siis kannata laskea sen varaan että seuraa kyllä tulee itsestään laivallakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Älä innostu;29263159:
Mutta aika vähän naistavikset saa miehiltä huomiota menomestoissa, kyllä ne tavis+tavis suhteet alkaa jossain muualla ja/tai naisen aloitteesta. Ei siis kannata laskea sen varaan että seuraa kyllä tulee itsestään laivallakaan.

Tehkää tästä aiheesta oma aloitus. Mä kirjoitin jo aloituksessa, että en etsi seuraa. Toisekseen ette edes tiedä miltä mä näytän joten kummallista siinäkin mielessä alkaa spekuloimaan tällaisia.

[QUOTE="a p";29263471]Tehkää tästä aiheesta oma aloitus. Mä kirjoitin jo aloituksessa, että en etsi seuraa. Toisekseen ette edes tiedä miltä mä näytän joten kummallista siinäkin mielessä alkaa spekuloimaan tällaisia.[/QUOTE]

Älä valehtele itsellesi, panemaan sinne laivalle mennään, se siinä on taka-ajatus.

[QUOTE="a p";29263471]Tehkää tästä aiheesta oma aloitus. Mä kirjoitin jo aloituksessa, että en etsi seuraa. Toisekseen ette edes tiedä miltä mä näytän joten kummallista siinäkin mielessä alkaa spekuloimaan tällaisia.[/QUOTE]

Minä kommentoin henkilölle joka väitti, että seuraa kyllä saa kun vaan menee baariin - joka ei pidä paikkaansa useimpien kohdalla. Se on voivoi, että keskustelupalstoilla keskustelu rönsyää ja ihmiset kommentoivat myös muihin kuin aloittajan kommentteihin. Elä sen kanssa tai lopeta palstakirjoittelu.

Älä valehtele itsellesi, panemaan sinne laivalle mennään, se siinä on taka-ajatus.

Seksiä mä saisin ihan täällä kotipaikkakunnalla joten miksi maksaisin siitä, että menen hakemaan seksiä laivalta. Ei ole ihan ilmaista lähteä laivalle kun pelkästään junamatkoihin menee rahaa ihan kiitettävästi. Sä voit luulla ihan mitä haluat, mutta mä en mene hakemaan seksiä vaan haluan vain päästä irti tästä kaikesta ja olla paikassa jossa ei ihmiset tunne mua. Samalla pääsen hyvien ruokien ääreen ja tekemään ostoksia. Ihan hyvin voin tämän toteuttaa niinkin, että olen Helsingissä yhden yön ja shoppailen siellä. Baariin ei ole mikään pakko mennä.

Yhteistyössä