E
että polttareita pitäis...
Vieras
kaveripariskunnalla on kesällä häät ja mun miestä on pyydetty best maniksi. sulhanen on meiän molempien kaveri vuosien takaa, morsianta ei kovin hyvin vielä tunneta. nyt toi morsian on ilmottanut mun miehelle, että hän haluaa minun ja yhden mun kaverin järjestävän itelleen polttarit. samalla antoi mukaan nimilistan, ketkä kaikki pitää polttareihin kutsua, antoi kaksi päivämäärää, jotka sopii niin hänelle kun sulhasellekin (heidän polttarit pitää olla samana päivänä ) ja vielä muisti nimeltä mainita kaksi ihmistä tästä meiän kaveriporukasta jotka ei saa tulla polttareihin.
wtf??!! onko tää ihan tavallista nykyään, että morsian (tai sulhanen ) päättää itse:
- että hänelle pidetään polttarit
- ketkä hänelle ne järjestävät
- milloin järjestävät
- ketä kutsutaan mukaan
- ketkä häihin kutsutuista jätetään kutsumatta polttareihin?????
kun mä menin naimisiin 10 vuotta sitten, jännitin että hoksaakohan mulle kukaan järkätä mitään polttareita ja kyllä mun parhaat kaverit sitten hoksaskin. kaikki tuli yllätyksenä, mun vanhoja kavereita eri piireistä oli vaivalla kaivettu esiin mun tietämättä ja kaikki oli oikeasti niin aitoa ja kivaa. mutta nykyäänkö meininki on sitten tämä???
wtf??!! onko tää ihan tavallista nykyään, että morsian (tai sulhanen ) päättää itse:
- että hänelle pidetään polttarit
- ketkä hänelle ne järjestävät
- milloin järjestävät
- ketä kutsutaan mukaan
- ketkä häihin kutsutuista jätetään kutsumatta polttareihin?????
kun mä menin naimisiin 10 vuotta sitten, jännitin että hoksaakohan mulle kukaan järkätä mitään polttareita ja kyllä mun parhaat kaverit sitten hoksaskin. kaikki tuli yllätyksenä, mun vanhoja kavereita eri piireistä oli vaivalla kaivettu esiin mun tietämättä ja kaikki oli oikeasti niin aitoa ja kivaa. mutta nykyäänkö meininki on sitten tämä???