näinkö tää nykyään siis menee? (asiaa polttareista )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että polttareita pitäis...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Musta tuo nimilista on hyvä. Päivämäärien sanominenkin on erittäin hyvä, jos kyseessä on kiireinen tapaus. Se on vähän outoa käytöstä, ettei itse ole teihin yhteydessä ja puhu asiasta, että pidetäänkö polttarit ym. Mutta ehkä ei sit oo mitenkään sosiaalisesti lahjakas tyyppi..

Aattelin kans samaa... ettei taida olla kovin sosiaalisesti lahjakas kaveri. Kertoohan sen sekin, ettei oo omia kavereita paljookaan... Mut reppana sinänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta mites sitten tää mun kaveri, joka myös on polttaripromoottoriksi määrätty? ei sekään varmaan niitä yksin haluu järjestää? kehtaanko mä nyt jättää tän oman kaverini kusiseen tilanteeseen ja pestä vaan omat käteni hommasta? voi piru kun menee niin hankalaksi... :(

Jos ottaisit nyt ensin yhteyttä häneen asian tiimoilta, ja miettisitte yhdessä mitä teette?

Oudolta kuulostaa tuollainen määräily... voisko olla miesten jekku tms.?

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta mites sitten tää mun kaveri, joka myös on polttaripromoottoriksi määrätty? ei sekään varmaan niitä yksin haluu järjestää? kehtaanko mä nyt jättää tän oman kaverini kusiseen tilanteeseen ja pestä vaan omat käteni hommasta? voi piru kun menee niin hankalaksi... :(

Jos ottaisit nyt ensin yhteyttä häneen asian tiimoilta, ja miettisitte yhdessä mitä teette?

Oudolta kuulostaa tuollainen määräily... voisko olla miesten jekku tms.?

Mitäs jos molemmat kieltäydytte järkkäämästä niitä polttareita? Siten et jättäisi kaverisiasi kusiseen tilanteeseen.

Kyllä minusta on ihan tavallista, että morsian kertoo haluaako polttarit vai ei ja mitä ei ehdottomasti halua tehdä. Antaa kutsuttavista nimilistan puhelinnumeroineen (joka muuten on tosi hyvä juttu ) ja kertoo mitkä päivät mahdollisesti sopii. Toiset puuttuu enemmän ja toiset ei ollenkaan. Tavallisesti polttarit taitavat olla kaason päävastuulla. Minusta tälläinen käytäntö on ollut ainakin sen 10v mitä itse olen polttareita järjestänyt ja ollut vieraana.

MUTTA kaaso ja muut "suunnittelijat" kyllä pitäisi itse pyytää ja kysyä haluavatko hommaan mukaan eikä määrätä. Ja aika outoa on suht vieras pistää polttareita suunnittelemaan...

Entä jos morsian ei "päästä" sulhastaan polttareihin, mikäli myös hänelle ei niitä järjestetä. Niinpä pojat ovat päättäneet "pelastaa" tilanteen tällä järjestelyllä...

Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:
Voithan sä kieltäytyä järjestämästä niitä...

Mulla ei ollut polttereita ja tiedän miltä tuntuu odottaa kotona pienen lapsen kanssa miestä kotiin aamuyöllä hirvittävistä känni-sekoilu-bileistä... Mies onneksi tulikin, vaikkakin kaatokännissä, mutta kaikkien tuttujen miehet eivät ole päässeet ihan kotiin asti yöpymään ja siksi kannatan tätä yhteistä polttaripäivää tai jopa sitä, että loppu-illasta polttarit ovat yhteiset.

Sehän on vaan hyvä, että on sopivat päivät tiedossa, ettei morsiamen tai sulhasen tarvitse mennä krapulassa töihin tai juhliin.

JOS ON MENOSSA NAIMISIIN NIIN EIKÖ VIIMESTÄÄN SIINÄ VAIHEESSA PITÄISI SUHTEEN LUOTTAMUS 100% JOLLOIN KUMPIKIN SAA AIVAN VAPAASTI VIETTÄÄ ILLAN OMIEN KAVEREIDEN KANSSA EIKÄ KUMMANKAAN TARVITSE VAIVATA PÄÄTÄÄN MITÄ SE SIIPPA TEKEE TAI JÄTTÄÄ TEKEMÄTTÄ?
JA EIKS SE VÄHÄN NIIN KU OO POLTTAREIDEN IDEANAKIN "VIIMENEN ILTA VAPAALLA" ;)
Kuulostaa uskomattomalta että joku on menossa naimisiin johon ei luota eikä näinollen kunnioitakkaan. Itse en kyllä osaisi elää ellen voisi luottaa mieheeni täysin niin selvinpäin kuin humalassakin.

Yhteistyössä