Nainnin kesto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyvää_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kaksi työntöä;10553389:
Olen jyystänyt tunnin ja kaksi työntöä... jonka aikana kellot piti vaihtaa kesäaikaan.

Tää oli hauska :D

Nainen olen ja kyllä se max 10min. riittää mulle hyvin, kunhan muuten on paneuduttu tilanteeseen eli leikkiä riittävästi. Tosin tykkään istuskella ratsastusasennossa välillä liikkumatta, tai vaan vähän liikkuen. Kivalta tuntuu kun se potkii ja venkuloi siellä...;) Silloin voi mennä itse aktiin kauemminkin aikaa kun ei tarvi jyystää koko ajan.
Mutta kyllä se vaihtelee paljon fiilisten mukaan ja joskus silkka "jyystäminen" pidempäänkin on taivaallisen ihanaa.

...5-10 minuutin veivaaminen olevan joku ehdoton maksimi. Määrä ei aina ole toki laadun tae, mutta jos on ikuinen minuuttimuna, niin kyllä se vaikuttaa lopulta laatuunkin.

Niin täällähän ei tainnut kukaan mitään ehdotonta maksia kertoa vaan sen mikä yleensä parhaalle tuntuu. Kyllä sitä itsekin pitempääkin jyystämistä kestää, mutta ei se useimmiten mitään mukavaa enää ole. Moni mies tuntuu luulevan, että seksin laatu mitataan siinä miten kauan jaksaa jyystää ja sehän on hyvin kaukana totuudesta.

Viimeksi muokattu:
Kyllä nuo edellisten naisten kommentit tulee omaa kokemustani. Naiseni on saanut aiemmin liki aina orkun naidessa. Ne tulivat 10min sisään aloituksesta tai sitten ei ollenkaan. Pidempi jyystö on ollut yhtä tyhjän kanssa ja lähinnä omaa nautintoa.

Ymmärsit kuitenkin, että "yhdyntä" tarkoittaa ihan yleiskielessä nimenomaan sitä osaa seksistä jolloin ollaan sisäkkäin ja mieluiten myös liikutaan siellä? Juuri sen osuuden kestostahan tässä keskustelussa on kysymys. Ei suinkaan millainen seksi on hyvää tai "kokonaisvaltaisista" aistikokemuksista :)

No nimenomaan siellä sisällä voi olla laadukkaasti tai sitten ei olla ja se on tylsää.

No nimenomaan siellä sisällä voi olla laadukkaasti tai sitten ei olla ja se on tylsää.

Mikä oli tämän kirjoituksen anti otsikon keskusteluun? Olisit edes vastannut niihin kysymyksiin kun kerran vaivauduit kirjoittamaan...

Kyllä se mukavan keston raja itsellä riippuu kerrasta. Joskus muutama minuutti on enemmän kuin hyvä ja joskus haluaa työstää sisällä pidempään. Harvemmin kuitenkaan usean kymmenen minuutin jyystöt kumpaakaan osapuolta kiinnostaa... sitä muuta kivaa siihen ympärille sitten senkin edestä.

Viimeksi muokattu:
Onn antanut nuorelle, jakso tosi pitkään nautiskesllen. Tupakat väliin ja uudestaan "MARATONI". Kyllä mulle kelpas nuori oikein anto. Ilmeisesti oli kyltymätön tai joku adjetio kun seiso jatkuvasti vaikka hiero sitä kunnolla munasta että että tuli oli kohta uudestaan valmis.

Yhteistyössä