U
Uraauurtava
Vieras
Ammun nyt varmaan itseäni nilkkaan tässä sukupuolten sodassa, mutta on alkanut mietityttää. Paljon puhutaan siitä, miten naisten urat ja palkat laahaa perässä kun pitää niiden lasten kanssa kotona olla. Minua häiritsee tässä se, että asiasta aina puhutaan niinkuin siinä toisessa vaakakupissa ei olisi yhtikäs mitään. Itse toimin asiantuntijatehtävissä ja aivan varmasti lapsen tekeminen oli kupru siinä pikakaistalla. Vaan olkoon. Oravanpyörään kerkeää, lapsen kanssa olemisesta olisin voinut maksaa vielä korkeampaakin hintaa. Ja tuntuu, että miehenikin oli vähän kade minulle eikä toisinpäin.
Harmittaahan se, ettei tule sekä munaa että makkaraa yhtä aikaa. Mutta parempi kolikko mulla kuitenkin mielestäni on, kun lapsen kanssa olen saanut aikaa viettää. Kyllä siitä palkkaa tuli, ei rahassa mutta jossakin paljon paremmassa.
Harmittaahan se, ettei tule sekä munaa että makkaraa yhtä aikaa. Mutta parempi kolikko mulla kuitenkin mielestäni on, kun lapsen kanssa olen saanut aikaa viettää. Kyllä siitä palkkaa tuli, ei rahassa mutta jossakin paljon paremmassa.