Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marabella:Kivuliaisuudesta sen verran,että pystyykö toimimaan kuitenkin normaalisti vai onko kipeä?Mun kun täytyy kuitenkin lapsia pystyä hoitamaan heti toimenpiteen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Halukas:Täytänkö sterilisaation kriteerit, kun olen 34-vuotias ja meillä on 2 lasta? Ehdottomasti emme halua enempää, vaikka mussukoita nuo ovatkin... Onko näissä lääkärikohtaisia eroja?
Alkuperäinen kirjoittaja Halukas:Täytänkö sterilisaation kriteerit, kun olen 34-vuotias ja meillä on 2 lasta? Ehdottomasti emme halua enempää, vaikka mussukoita nuo ovatkin... Onko näissä lääkärikohtaisia eroja?
Alkuperäinen kirjoittaja Halukas:No voi, tuo vähän muuttaa tilannetta, mitä Vanha Akka kertoo! Mulla on nyt jo lähes sietämättömät kuukautiskivut, en oikeasti kestäis enää yhtään pahempia...Pitäis varmaan käydä gynen juttusilla, kuitenkin. Onkohan tuo kivun lisääntyminen kovinkin yleistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Marabella:Syrjitäänkö täälä uusia?
Miksi kukaan ei vastaa tai vastaus kestää ihan älyttömiä aikoja.?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Marabella:Syrjitäänkö täälä uusia?
Miksi kukaan ei vastaa tai vastaus kestää ihan älyttömiä aikoja.?
Ei kai täällä ketään syrjitä-vaikea vastata, jos ei aiheesta tiedä mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Marabella:Voiko mennä suoraan tk:n lääkärille ja pyytää lähetettä?Poistaiskohan ne samalla sitten kapselit käsivarresta kun kerta nukuttavat?Muuten poisto sattuu niin pirusti.
Alkuperäinen kirjoittaja pirpeli:Minulle tehtiin Essure- menetelmällä sterilisaatio nelisen kk sitten. Minulla ei ole omia lapsia, ja olen 34-vuotias avosuhteessa elävä nainen. Elämäni paras ratkaisu oli tuo, mutta nyt toimeenpiteen jälkeiset ekat kuukautiset ovat omituisen runsaat. Tai eka päivä(eilen) oli normaali kipuineen ja vuotomäärineen, mutta tänään tuli sitten oikein urakalla. Enemmän kuin ikinä(kuukautiset alkovat kun olin 10 v.).
Ajattelin katsoa muutaman päivän ja sitten lekurille, jos ei ala vuoto tasaantumaan.