Naiseni ei saa koskaan orgasmia yhdynnässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en nää, että seksissä olis mitään ideaa, jos ei kykenisi saamaan orgasmia IKINÄ. Silloin voisi vaan halailla ja sylitellä sitten.

Siltä mustakin tuntuu. Sen hellyyden- ja läheisyydenkaipuun kun voi toteuttaa muutenkin. Mutta toisaaltaan taas aika moni nainen taitaa tehdä sen vain miellyttääkseen miestään vaikkei nauttisi pätkääkään. Onhan se tietty niinkin että jos parisuhteessa meinaa olla niin toistakin on vähän ajateltava.

Niinkö mä sanoin? Seksin tarkoitus vaan on mun mielestä saada orgasmi. En ole kuullut sellaisesta parista, jossa harrastettaisiin jatkuvasti seksiä, ilman kummankaan saamatta.

No mä teilasin sut samalla tavalla kuin sä teilasit ne naiset jotka eivät ikinä saa yhdynnässä orgasmia. Jotkut eivät kattos ole niin rajoittuneita, että jättäisivät seksin tuollaasen takia. Seksi kun on paljon muutakin kuin se orgasmi.

Olisi tässä maailmassa vähän ihmisiä jos kaikki ajattelisi noin kuin sä...

Siltä mustakin tuntuu. Sen hellyyden- ja läheisyydenkaipuun kun voi toteuttaa muutenkin. Mutta toisaaltaan taas aika moni nainen taitaa tehdä sen vain miellyttääkseen miestään vaikkei nauttisi pätkääkään. Onhan se tietty niinkin että jos parisuhteessa meinaa olla niin toistakin on vähän ajateltava.

Se, että ei saa orgasmia ei ole sama asia kuin ei nauttisi ollenkaan. Mä ainakin harrastan seksiä sen takia kun mäkin haluan enkä ketään miellyttääkseni.

No mä teilasin sut samalla tavalla kuin sä teilasit ne naiset jotka eivät ikinä saa yhdynnässä orgasmia. Jotkut eivät kattos ole niin rajoittuneita, että jättäisivät seksin tuollaasen takia. Seksi kun on paljon muutakin kuin se orgasmi.

Mä taas uskallan väittää että aika moni niistä naisista jotka eivät saa orgasmia ollenkaan (siis mitenkään) sekstaillessaan tekevät se ainoastaan miellyttääkseen partneriaan.

Aha. Mä en teilannut yhtään ketään, vaan sanoin, että itse en viitsisi harrastaa seksiä ilman orgasmia, vaan tyytyisin halailuun sen sijaan.

"jättäisivät seksin tuolaasen takia"... ööh, ei se ole mun mielestä mikään pikkujuttu. Moni mies tuskin haluaisi seksiä ilman orgasmia.

Aha. Mä en teilannut yhtään ketään, vaan sanoin, että itse en viitsisi harrastaa seksiä ilman orgasmia, vaan tyytyisin halailuun sen sijaan.

"jättäisivät seksin tuolaasen takia"... ööh, ei se ole mun mielestä mikään pikkujuttu. Moni mies tuskin haluaisi seksiä ilman orgasmia.

No sä kyllä erittäin hienosti teilaat tässä, että eipä kannata harrastaa seksiä jos ei saa orgasmia. Aivan kuin siitä seksistä ei voisi muuten nauttia.

Ja jotkut naiset ei edes tiedä mitä se orgasmi on tai miten sen voi saada. Ja silti heidän on pakko harrastaa seksiä vaikka ei huvittais. Onko ne sitten rajottuneita?
Suurinosa maailman naisista "antaa" mieheilleen/miehille vaikka mielummin tekisivät ihan jotain muuta. Musta se on surullista.

No sä kyllä erittäin hienosti teilaat tässä, että eipä kannata harrastaa seksiä jos ei saa orgasmia. Aivan kuin siitä seksistä ei voisi muuten nauttia.

Niin kun sanoin, että itse en näe siinä mitään järkeä. Se on kuule mun mielipide. Uskon, että aika moni miespuolinen kokee asian kanssani samoin, eli ei halua yhdyntää ilman orgasmia, ellei kyse ole jostain satunnaisesta poikkeustapauksesta. Mutta että aina niin että jäisi ilman orgasmia, en usko.

Miehenä musta on kyllä ihan kiva jos nainen saa orgasmin yhdynnässä kanssani, mutta ei se mikään pakkomielle itselleni ole. Entinen naisystäväni ei arkaillut orgasminsa kanssa. Kun hän ei yhdynnässä muuten saanut niin hoiti itselleen orgasmin koskettelemalla klitoristaan samalla kun rakastelin häntä...jotenkin se oli musta ihan überkiihottavaa :P

Kuulun niihin naisiin jotka eivät saa orgasmia pelkästään yhdynnässä.

Tarvitsen siihen esim vibraattorin tms. Saatan tehdä itselleni orgasmin rakastelun yhteydessä, enne sitä tai sen jälkeen. MUTTA mielestäni itse rakastelu tuntuu niin hyvältä että usein käy niin etten halua orgasmia.

Saatan olla miehen orgasmin jälkeen vailla vain lisää yhdyntää, en orgasmia ja jos syystä tai toisesta ei sillä kertaa tule lisää, niin jään innolla odottamaan seuraavaa kertaa ja käperryn miehen kainaloon silittelemään/olemaan siliteltävänä jne. Ja silti tuntuu hyvälle.

Minulle ei orgasmi ole kaikki kaikessa. Seksi tuntuu hyvälle ilman sitäkin.

[QUOTE="vieras";22459524]No meillä. Minä en saa yhdynnässä orgasmia (enkä esileikistä). That's it. Nautin silti valtavasti seksistä.[/QUOTE]

Mutta miehesi saa, eikö totta? Mä sanoin, etten tiedä sellaisia, jotka kumpikaan ei saisi orgasmia, mutta silti vaan haluaisivat harratsaa seksiä.

Niin kun sanoin, että itse en näe siinä mitään järkeä. Se on kuule mun mielipide. Uskon, että aika moni miespuolinen kokee asian kanssani samoin, eli ei halua yhdyntää ilman orgasmia, ellei kyse ole jostain satunnaisesta poikkeustapauksesta. Mutta että aina niin että jäisi ilman orgasmia, en usko.

Sulla on ilmeisen kova paikka, että on naisia jotka harrastavat seksiä ja nauttivat siitä vaikka eivät saisi orgasmia. Se tuskin on sulta pois...

Sulla lienee kokemusta sitten. Mulla ei ole, muutakuin se mitä olen kuullut parilta ystävältäni ja se taas puoltaa mun näkemystä. Mutta mulla ja miehellä seksin motiivi on se että se on meidän hetki, hetki jolloin ollaan lähempänä toisiamme kuin muuten, nautitaan täysillä ja tehdään toisillemme hyvää.

Asioista voi tietää muutenkin vaikka ei ittellä olisi kokemusta. Me kattos pystytään kaverien kans puhumaan asioista.

[QUOTE="vieras";22459547]Siis seksi on paljon muutakin kuin orgasmi, ja Aksolitli: minulle ainakaan seksin tarkoitus ei ole orgasmin saaminen.[/QUOTE]

No kun ei näin saa olla vaan seksiä saa harrastaa vasta sitten kun saa sen orgasmin. :xmas: Muuten tekee sitä vain miehen mieliksi. :laugh:

Yhteistyössä