Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mammalainen:Nonii, meikäläisenkin ääni Petterille, ilman hajuakaan siitä miltä hän mahtaa näyttää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mammalainen:Nonii, meikäläisenkin ääni Petterille, ilman hajuakaan siitä miltä hän mahtaa näyttää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Höpöhöpö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tässä on Petteri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kumma ettei kisa ratkea....pistin kyselyä toimitukseenVastaava naisten kisa ratkesi viikossa...Onkohan me onnistuttu jotenkin sabotoimaan tää kisa valtaisalla ääniryöpyllä Petterille
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LEP:Mun oli kieltämättä pakko mennä ja äänestää Heikki Paasosta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Alkuperäinen kirjoittaja LEP:Mun oli kieltämättä pakko mennä ja äänestää Heikki Paasosta.![]()
|O Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kumma ettei kisa ratkea....pistin kyselyä toimitukseenVastaava naisten kisa ratkesi viikossa...Onkohan me onnistuttu jotenkin sabotoimaan tää kisa valtaisalla ääniryöpyllä Petterille
![]()
Mäkin olen laittanut kaksi sähköpostia, mutta eivät ole vastanneet. :/