naiset auttakaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkuGreippi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikkuGreippi

Jäsen
16.08.2006
263
0
16
plussasin eilen yllättäen :) no kuukautiset jo varmaan pari kk myöhässä,en tiä tarkkaan kun en oo koskaan niitä merkannu.. tein alussa 1viikon välein negan testin ja kun jälleen testasin 2viikkoo eteenpäin niitten 3 edellisen jälkeen niin plussa tuli :) mut nyt on yks tosi huolen aihe... olin perjantaina synttäreitä viettämässä viihteellä oikeen urakalla. join sitten itteni tosi #&%?$!* kuntoon että yö meni oksentaessa ja vähän seuraavana päivänä. niin onko siitä voinut olla jotain haittaa lapselle että sille ois jotain masussa tapahtunu. oon yrittäny ettii jotain numerookin et mihin soittaa ja kysyy mut en tiä vai pitäskö mennä noilta odottajilta kysyy.. mut auttakaa jos osaatte.
en ees löytäny jorvin sivuilta mitään mihin oisin voinu soittaa.
 
Onnea! Ja hyvää äitienpäivää sinulle :flower:

Rauhoitu nyt, ei tuollainen stressaaminen ainakaan tee hyvää vauvalle =) En ole mikään asiantuntija mutta ymmärtääkseni tuollainen kertaluontoinen juhliminen ei vielä aiheuta vauvalle haittaa. Tuttavapiirissä ainakin näitä on sattunut muutamia mutta raskaus on sujunut hyvin ja vauvat olleet terveitä. Nyt vaan rauhallisin mielin viikonlopun viettoon!
 
Mä olen samoilla linjoilla edellisen vastaajan kanssa. Voithan sä vielä oman mielen parantamiseksi soittaa terveyspuhelimeen (10023) ja kysellä, mitä mieltä he ovat siellä. Mä olen kuullut, että ennen kun itse tietää olevansa raskaana ei sikiölle aiheutuisi haittaa. Paitsi siis jos ryyppää koko ajan.

Mutta, tapahtuneelle sä et enää mitään voi, joten yritä iloita kuitenkin raskaudestasi! =) Kyllä kaikki hyvin menee.
 

Yhteistyössä