plussasin eilen yllättäen
no kuukautiset jo varmaan pari kk myöhässä,en tiä tarkkaan kun en oo koskaan niitä merkannu.. tein alussa 1viikon välein negan testin ja kun jälleen testasin 2viikkoo eteenpäin niitten 3 edellisen jälkeen niin plussa tuli
mut nyt on yks tosi huolen aihe... olin perjantaina synttäreitä viettämässä viihteellä oikeen urakalla. join sitten itteni tosi #&%?$!* kuntoon että yö meni oksentaessa ja vähän seuraavana päivänä. niin onko siitä voinut olla jotain haittaa lapselle että sille ois jotain masussa tapahtunu. oon yrittäny ettii jotain numerookin et mihin soittaa ja kysyy mut en tiä vai pitäskö mennä noilta odottajilta kysyy.. mut auttakaa jos osaatte.
en ees löytäny jorvin sivuilta mitään mihin oisin voinu soittaa.
en ees löytäny jorvin sivuilta mitään mihin oisin voinu soittaa.