Z
Zach
Vieras
Arvon neidit ja rouvat palstalla, auttaisitteko minua ymmärtämään teitä.
Tilanne siis on se kun olin tuossa siskonpojan kanssa leikkikentällä, paikalla oli pari muutakin mammaa (mamma siis minäkin vaikka mies olenkin
) poristiin siinä jotain aivan satunnaisia asioita puolin ja toisin. Kun tuli aika lähteä, käveleskelimme yhtä matkaa pidemmän aikaa kotiin päin tullessamme, siis minä ja siskonpoika, sekä tämä nainen lapsensa 3v-tytön kanssa, heitin ilmoille kutsun lähteä kahville joskus, vaihdettiin siinä sitten puhelinnumerot, kului 20 minuuttia ja tältä naiselta tuli viestiä että kelpaiskos nyt lähteä samointein kahville kun hänen miehensä tuli töistä etuajassa ja aikoi kuulemma jäädä hoitamaan lasta, että hän kerkeäisi samantien. No laitoin sitten viestiä että nähellään 15 minuutin kuluttua siellä ja siellä, kun siskoni oli saanut siivoukset hoidettua muksukin meni kotiin siinä. Pääsin paikalle jossa kyseinen nainen odotti minua, vähän ujosti tuijotellen ja selitteli että ei hän tällaista tavallisesti harrasta, kyseli onko minulla asunto lähellä, oisko siellä ketään kotona jos sinne mentäisiin ja tämmöisiä.
Otin sitten selvää naisen ajatuksista siinä kahvia juodessamme ja hän oli vahvasti sitä mieltä että hän olisi valmis lähtemään kotiini ja harrastamaan ties mitä kaikkea tuhmuuksia.. Siinä vaiheessa jouduin toteamaan että olen otettu ajatuksesta mutta varattu eikä mitään tule tapahtumaan.
Mutta sitten itse kysymykseen, jos mies kutsuisi teidät, juuri sinut, kahville, niin eikö miehellä voi olla mitään muuta kuin seksi mielessä, ja miten hel*etissä mies voi pyytää naisen kahville ilman tällaisia väärinkäsityksiä? Siis ihan vaan kahville, taustalla ainoastaan halu tutustua ja saada uusia tuttavia, ei mitään sen kummempia..
Tilanne siis on se kun olin tuossa siskonpojan kanssa leikkikentällä, paikalla oli pari muutakin mammaa (mamma siis minäkin vaikka mies olenkin
Otin sitten selvää naisen ajatuksista siinä kahvia juodessamme ja hän oli vahvasti sitä mieltä että hän olisi valmis lähtemään kotiini ja harrastamaan ties mitä kaikkea tuhmuuksia.. Siinä vaiheessa jouduin toteamaan että olen otettu ajatuksesta mutta varattu eikä mitään tule tapahtumaan.
Mutta sitten itse kysymykseen, jos mies kutsuisi teidät, juuri sinut, kahville, niin eikö miehellä voi olla mitään muuta kuin seksi mielessä, ja miten hel*etissä mies voi pyytää naisen kahville ilman tällaisia väärinkäsityksiä? Siis ihan vaan kahville, taustalla ainoastaan halu tutustua ja saada uusia tuttavia, ei mitään sen kummempia..