Naiset auttakkee..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zach
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

Zach

Vieras
Arvon neidit ja rouvat palstalla, auttaisitteko minua ymmärtämään teitä.
Tilanne siis on se kun olin tuossa siskonpojan kanssa leikkikentällä, paikalla oli pari muutakin mammaa (mamma siis minäkin vaikka mies olenkin :D) poristiin siinä jotain aivan satunnaisia asioita puolin ja toisin. Kun tuli aika lähteä, käveleskelimme yhtä matkaa pidemmän aikaa kotiin päin tullessamme, siis minä ja siskonpoika, sekä tämä nainen lapsensa 3v-tytön kanssa, heitin ilmoille kutsun lähteä kahville joskus, vaihdettiin siinä sitten puhelinnumerot, kului 20 minuuttia ja tältä naiselta tuli viestiä että kelpaiskos nyt lähteä samointein kahville kun hänen miehensä tuli töistä etuajassa ja aikoi kuulemma jäädä hoitamaan lasta, että hän kerkeäisi samantien. No laitoin sitten viestiä että nähellään 15 minuutin kuluttua siellä ja siellä, kun siskoni oli saanut siivoukset hoidettua muksukin meni kotiin siinä. Pääsin paikalle jossa kyseinen nainen odotti minua, vähän ujosti tuijotellen ja selitteli että ei hän tällaista tavallisesti harrasta, kyseli onko minulla asunto lähellä, oisko siellä ketään kotona jos sinne mentäisiin ja tämmöisiä.
Otin sitten selvää naisen ajatuksista siinä kahvia juodessamme ja hän oli vahvasti sitä mieltä että hän olisi valmis lähtemään kotiini ja harrastamaan ties mitä kaikkea tuhmuuksia.. Siinä vaiheessa jouduin toteamaan että olen otettu ajatuksesta mutta varattu eikä mitään tule tapahtumaan.
Mutta sitten itse kysymykseen, jos mies kutsuisi teidät, juuri sinut, kahville, niin eikö miehellä voi olla mitään muuta kuin seksi mielessä, ja miten hel*etissä mies voi pyytää naisen kahville ilman tällaisia väärinkäsityksiä? Siis ihan vaan kahville, taustalla ainoastaan halu tutustua ja saada uusia tuttavia, ei mitään sen kummempia..

Jos minut pyydettäisiin *kahville*, olettaisin että tarjolla on *kahvia*. Jos olisin vapaa ja miehellä olisi mielessä muutakin kuin kahvi, hän saisi sitä muuta vasta sitten, kun oppisi ilmaisemaan asian jollakin muulla kuin koodikielellä.

No musta olis aika outoa jos mulle joku lähes tuntematon mies ehdottais "kahville" menemistä. Tuskin vaihtaisin puhelinnumeroakaan, sanoisin vaan että nähdään taas puistossa joku päivä ... Mä en enää halua sotkuja elämääni, joskus nuorempana olisin varmaan numeron antanutkin ja ollut imarreltu siitä että mut halutaan kutsua kahville.

sää olet hyvännäköinen ku sika pienenä, ja se daamiseura elää seksuaalisia huippuvuosiaan samalla kun mies alkaa nääpähtää ja rapsutella lähinnä perskarvojaan sohvalla.

no en tiä, kait se käy joidenkin itsetunnolle äitinäolo niin kovasti, että mieli tekee tehdä pahojaan minkä kerkiää. en kyllä ihan heti usko, että jokahinen naisenpuoli olisi reagoinu noin.

Kait seuraavan kerran pitää kutsua kahvi-kahville...

no ihmekös kun minä,nainen kysyin tekstarilla eräältä mieheltä et lähtisikö kahville joku kerta niin tyypiltä tuli vastaus et joo voishan sitä lähteä;) siis kuvitteliko se oikeesti et tarkotin kahvilla muutakin kuin sitä mitä kirjotin siis kahvilla käyntiä.No eipä sitten koskaan kyllä tavattu.Mutta miten sitä voi oikeesti kysyy toista ihan siis oikeesti kahvikupposelle kun siitä on tehty sellanen koodi et kahvi on yhtä kuin pano.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26040682:
Ehkä mies tuntisi itsensä vain yksinäiseksi? Kieroutunutta ajatella, että jokainen vastaantuleva ukkeli, joka vaihtaa sanan tai pari, olisi heti pyrkimässä pöksyihin.

No ei välttämättä oiskaan pöksyihin pyrkimässä, mutta kyllä ainakin meidän perheessä tulis "sotkua" jos sanoisin et "vahdippa lapsia mä meen yhden sedän kanssa kahville, tavattiin tänään puistossa". Enkä sanonut etten haluis jutella vaikka siellä puistossa, monen isin kanssa oonkin jutellu niitä näitä ja välillä vähän syvällisempiäkin, mutta ei sen enempää "kahdenkeskistä".

Alkuperäinen kirjoittaja mitä se kahvi tarkoittaa??;26040735:
no ihmekös kun minä,nainen kysyin tekstarilla eräältä mieheltä et lähtisikö kahville joku kerta niin tyypiltä tuli vastaus et joo voishan sitä lähteä;) siis kuvitteliko se oikeesti et tarkotin kahvilla muutakin kuin sitä mitä kirjotin siis kahvilla käyntiä.No eipä sitten koskaan kyllä tavattu.Mutta miten sitä voi oikeesti kysyy toista ihan siis oikeesti kahvikupposelle kun siitä on tehty sellanen koodi et kahvi on yhtä kuin pano.

Täytyypä tästälähitien miettiä ennenkuin laukoo suusta mitä sattuu.

Vai että kahvi on pano.

Ei kyllä täälläpäin. Todellakaan.

No ei välttämättä oiskaan pöksyihin pyrkimässä, mutta kyllä ainakin meidän perheessä tulis "sotkua" jos sanoisin et "vahdippa lapsia mä meen yhden sedän kanssa kahville, tavattiin tänään puistossa".

Miksi tulisi, jos suoraan sanot meneväsi kahville? Eri asia sitten, jos sanoisit meneväsi pilkkimään avannosta kaloja, mutta vetäisit kajalit ja huulikiillot viimeisen päälle ja lopuksi unohtaisit vielä pilkkihaalarinkin kotiin...

Jäipä välistä mainitsematta tuossa että ollaan muutaman kerran ennenkin poristu samassa puistossa, ja tiiän kyllä että oon tasan yhtä nätti ku sika pienenä.. Ihan oulusta olen, kiitos vaan porvoolaiseksi epäilijälle ;)

Mutta siis jos ihminen on sosiaalinen, haluaa tutustua uusiin ihmisiin, haluaa muuten vaan piristää toisenkin päivää omansa lisäksi niin onkohan siinä nyt jotain väärää sitten, oon ennenkin kutsunut jonkun kahville ja sama väärinkäsitys on tullut silloinkin, eikä mulla ole edes mitään "saksalainen himonussija"-mallin viiksiä tai mitään.. Haluaisin tietää tosiaan että onko mahdollista kutsua melkein tuntematonta naista kahville, vai pitääkö mun ruveta nyt mainitseen että "lähetkö kahville, varoitus, en himoitse sua".. Lieköpä nämä naiset sitten pitäneet mua todellisena jumal olentona, tai sitten vaan luulleet itsestään aivan liikoja.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26040770:
Miksi tulisi, jos suoraan sanot meneväsi kahville? Eri asia sitten, jos sanoisit meneväsi pilkkimään avannosta kaloja, mutta vetäisit kajalit ja huulikiillot viimeisen päälle ja lopuksi unohtaisit vielä pilkkihaalarinkin kotiin...

Ööö, no sanotaan vaikka niin et mä en tykkäis jos mun mies lähtis jonkun vieraan naisen kanssa kahville. meillä ei vaan oo sellainen tapana, mennään yhdessä tai kavereiden kanssa. Äh, en osaa selittää niin etteikö sitä vois käsittää väärin tai kyttäämiseksi.

Sori, sinun puoliskonasi en olisi ollut ihan riemastunut siitä että pyytelet uusia naistuttavuuksia kahville vaikka sulla ei ollutkaan taka-ajatuksia. Juurikin siitä syystä että tuon voi tulkita monella tapaa. Jos haluat uusia mammakavereita, selkeämpää on pyytää heitä alkuun vaikka kotiisi lapsineen päivineen kun siippasikin on paikalla. Sitten myöhemmin kun kaikilla on selvät sävelet, on luontevampaa käydä vaikka siellä kahvilla jos kummankaan puoliskot eivät tykkää kyttyrää.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26040576:
Jos minut pyydettäisiin *kahville*, olettaisin että tarjolla on *kahvia*. Jos olisin vapaa ja miehellä olisi mielessä muutakin kuin kahvi, hän saisi sitä muuta vasta sitten, kun oppisi ilmaisemaan asian jollakin muulla kuin koodikielellä.

Nyt mä näkisin että olet asian ytimessä, kyllä mie osaisin suoraankin sanoa tarpeen vaatiessa että lähtisitkö joku ilta seuraksi leffaan tms, jos sitä ajattelisin, pystyisin sanoon suoraan "mennäänkö panemaan" jos haluaisin ihan kylmiltään sellaista ehdottaa..

Kyllä oikeesti vielä kymmenen vuotta sitten kahvi tarkoitti kahvia..

Ööö, no sanotaan vaikka niin et mä en tykkäis jos mun mies lähtis jonkun vieraan naisen kanssa kahville. meillä ei vaan oo sellainen tapana, mennään yhdessä tai kavereiden kanssa. Äh, en osaa selittää niin etteikö sitä vois käsittää väärin tai kyttäämiseksi.

Ok. Mä olen päästänyt miehen puolitutun naisen luo kahville sen enempiä kyselemättä.

Nyt mä näkisin että olet asian ytimessä, kyllä mie osaisin suoraankin sanoa tarpeen vaatiessa että lähtisitkö joku ilta seuraksi leffaan tms, jos sitä ajattelisin, pystyisin sanoon suoraan "mennäänkö panemaan" jos haluaisin ihan kylmiltään sellaista ehdottaa..

No tarkottaa edelleen.

[QUOTE="Myry";26040822]Sori, sinun puoliskonasi en olisi ollut ihan riemastunut siitä että pyytelet uusia naistuttavuuksia kahville vaikka sulla ei ollutkaan taka-ajatuksia. Juurikin siitä syystä että tuon voi tulkita monella tapaa. Jos haluat uusia mammakavereita, selkeämpää on pyytää heitä alkuun vaikka kotiisi lapsineen päivineen kun siippasikin on paikalla. Sitten myöhemmin kun kaikilla on selvät sävelet, on luontevampaa käydä vaikka siellä kahvilla jos kummankaan puoliskot eivät tykkää kyttyrää.[/QUOTE]

Koko idea tähän hommaan on itseasiassa lähtenyt vaimostani, hän on myös sitä mieltä että jos jonkun kanssa haluaa kahville, niin siten pyydetään kahville, samoin hän on itse ehdottanut että "voithan sinä pyytää jotain äitiä tai isää sieltä puistosta joskus meille tai kahville jonnekin"..

[QUOTE="vieras";26040886]No pöökää ittes parraimpii ja mee sen kans kahaville. Tiijä vaikka irtuaa pillua[/QUOTE]

Voi kuule, ei tällä naamalla ja vartalolla tarvi vaatteilla pelata..

Koko idea tähän hommaan on itseasiassa lähtenyt vaimostani, hän on myös sitä mieltä että jos jonkun kanssa haluaa kahville, niin siten pyydetään kahville, samoin hän on itse ehdottanut että "voithan sinä pyytää jotain äitiä tai isää sieltä puistosta joskus meille tai kahville jonnekin"..

mites sulla nyt ykskaks on vaimo? ei aiemmin ole ollut...

No siis, yksi miespuolinen kaverini valittaa, että häneen loukkaantuu naiset ja homot vuoronperään. Olettavat, että hän olis tyrkyllä, kun yrittää vain olla toverillinen.

Se on älykäs ja utelias ihminen joka kehtaa katsoa päinkin, ja yleensä kun miehet on semmoisia yrmyjä tässä maassa, niin se erottuu kuin paratiisilintu, vaikkei ole edes erityisemmän näköinen. Se vain kantaa sen raaminsa jotenkin niin, että näkee että sisällä on ihminen eikä hiiri tai joku möykky.

Zach, luulenpa että sä nyt yrität toteuttaa nimenomaan miesten kesken pätevää kulttuuria ja siirtää sen naispuolisiin kollegoihin, mutta niille asia on ihan uutuus. Eivät tiedä miten tulkitsisi. Ja jos tosiaan olet vielä sieväkin tai muuten lutunen, niin niiltähän sekoaa askeleet tyystin.

No ei sitten tuota lehvakysymystä kannata muotoilla ainakaan muotoon haluaisitko katsella leffoja. Tarkoittaa samaa kuin tuo kahvilla käyminen. :laugh: No kyllähän nuo kaikki perinteiset trehvikutsut on käännetty panokielelle eli ei mittään outoa, jos joku asian väärin ymmärtää. :D Mutta tuosta naisen innokuudesta olisi jo voinut jottain päätellä.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä se kahvi tarkoittaa?;26040913:
mites sulla nyt ykskaks on vaimo? ei aiemmin ole ollut...

On ollut aiemminkin, ja olen siitä maininnut ennenkin, tässä aloituksessani en hoksannut mainita koska en ajatellut sen olevan olennaista, ja aloituksessa mainittu äitikin sen tietää. Sekoitatkohan minut johonkin toiseen? Ja mainitsenpa lisäksi tähän että ei vahingossakaan ohitse mene, minulla on kaks tyttöäkin, 4 ja 5-vuotiaat, jotka ovat äitinsä kanssa reissussa juuri, jonne taas itse en päässyt töideni takia.

Sika rukiissa: tuossa voi olla jotain perää, mutta pitäähän niitä rajoja rikkoakin, ei nyt ystävyys voi olla vain saman sukupuolen edustajien keskeistä..

Mie oon kuten mainittua sosiaalinen ja sellainen helposti lähestyttävä tyyppi, kiltin näköinenkin vielä.

Zach, juu pitää rajoja rikkoa, siksihän minä siitä kaveristanikin tykkään. Mutta uudisraivaaja joutuu kestämään sitten vain ne ongelmat, kun toisilla on vanhentunut kartta.

Hattuahan minä nostan, kun joku avaa latua. Kun itse koen sen niin raskaaksi.

No ei sitten tuota lehvakysymystä kannata muotoilla ainakaan muotoon haluaisitko katsella leffoja. Tarkoittaa samaa kuin tuo kahvilla käyminen. :laugh: No kyllähän nuo kaikki perinteiset trehvikutsut on käännetty panokielelle eli ei mittään outoa, jos joku asian väärin ymmärtää. :D Mutta tuosta naisen innokuudesta olisi jo voinut jottain päätellä.

No siis lähinnä nyt mainitsin vaan esimerkkinä tuon, jos haluaisin treffeille jotakuta pyytää (jos oisin vapaa) niin osaisin kysyä suoraan, lähtäänkö treffeille, lähtäänkö leffaan tms.

Kyllä tuolla mainitulla äidillä oli selvästi jotain mielessä minun suhteeni, sitähän mie en kiistäkään, mutta se taas ei ole olennaista alkuperäiseen kysymykseeni liittyen.

Yhteistyössä