Naiset jotka yrittävät varattuja miehiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ida-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ida-

Vieras
Eli mitä näiden naisten päässä oikein liikkuu jotka yrittävät vikitellä seurustelevia miehiä ja nimenomaan tietävät että mies seurustelee, mutta silti yrittävät!!?? Miehelleni soittelee/tekstailee eräs (itsekkin varattu) nainen. Eivät ole mitään kavereita mieheni kanssa pikemminkin ehkä enintään jonkunlaisia tuttuja... Mies on näyttänyt näitä viestejä minulle, mutta ei itse pidä asiaa vakavana ja sanoo että jättää vain vastaamatta... Ja silti nainen jatkaa soittelua ja viestittelyä. En ymmärrä miksi mies ei voi soittaa/viestittää tuolle naiselle että lopettaisi tuon soittelun! Puhelut ja viestit tulevat kaiken lisäksi yleensä keskellä yötä! Itseäni on ruvennut hermostuttamaan tämä asia jo toden teolla.
Olen ruvennut jo epäilemään miestänikin että hänellä on suhde tämän naisen kanssa ja siksi ei halua sanoa suoraan tuolle naiselle että lopettaa tuollaisen häiriköinnin. Kerran olen jo ottanut yhteen sen naisen kanssa baarissa kun kävin sanomassa kuinka ällötävää hänen toimintansa on kun yrittää varattua miestä. Nainen oli todella ylimielinen ja sanoi että ei hän sille mitään voi että minun mieheni haluaa olla hänen kanssaan! En tiedä kumpaa uskoa. Yrittääkö tuo nainen rikkoa vain suhteemme vai onko miehelläni todella jotain peliä hänen kanssaan?? Naisen poikaystävään myös olen ottanut yhteyttä, mutta hän ei minua uskonut!

Kokevat varatun miehen haasteeksi, ja olettavat, että jos mies lankeaa loveen niin sanotusti, niin miehen oma kumppani on joku susiruma raukka, ja se nostaa näiden naisten omaa egoa, kun "varatutkin lankeaa pauloihini".

Jos sun miehelläs ei ole munaa sanoa tälle naiselle, että lopettaa ja ei ole kiinnostunut, niin sehän kertoo vain siitä, että miehesi ottaa jotenkin imartelevana tän naisen lähentely-yritykset, tai sitten miehesi ei ole kovin luotettavaa sorttia, jos ei tuon enempää kunnioita sinua.
Jokainen järkevä varattu mies sanoisi tuollaiselle elostelevalle ellille, että lopeta ja jätä mut rauhaan.

Vaadi miehesi tilille, että kertoo rehellisesti onko hänellä jotain tämän naisen kanssa. Sano, että luoja auttakoot jos saat selville että heillä on jotain peliä, ja takuulla saat,niin teidän juttunne on ohi.

Se on sun miehen tehtävä pistää välit poikki tuohon ämmään.

Tai miehelläsi on taktiikka, jossa itse näyttää syyttömältä? Aika ovelaa olisi tehdä noin päin; muka syytön uhri ja sitten voikin käydä vapaasti kuksimassa!

Olen itse salaisesti ihastunut varattuun mieheen. Itse olen sinkku ja sellaisena taidan pysyäkin. Tutustuin mieheen netissä. Hän esitti eronnutta pitkään, kunnes paljasti lopulta, että onkin edelleen naimisissa. Tuossa vaiheessa olimme jo siinä määrin ystävystyneet, että tuntui pahalta katkaista ystävyys. Niinpä siis jatkoimme kirjoittelua kaverimielessä. Olen puhunut hänen kanssaan puhelimessa, tekstannut, tavannut ainoastaan yhden kerran osittain sattumalta baarissa. Olen hieman ihastunut, hänen tunteistaan en tiedä, mutta en aio laajentaa ystävyyttämme parisuhteen suuntaan. Kunnioitan hänen vaimoaan, enkä todellakaan katso oikeudekseni olla osallisena rikkomassa heidän suhdettaan. Tavallaan koen välillä huonoa omaatuntoa jo tästä "viattomasta" ystävyydestä. Keskustelu miehen kanssa on antoisaa, siitä en haluaisi luopua. Ehkä pitäisi?!

Mistä nainen oli saanut miehesi numeron, mieheltäsi?

Rasittavaa on myös se, että varatut miehet yrittävät iskeä varattuja naisia. Olin ravintolassa ystävättärieni kanssa ja eräs puolituttu (tunnen hänen vaimonsa työkuvioiden kautta) mies yritti tosissaan iskeä. Höysteenä käytti sitä tuttua juttua kuinka vaimo ei ymmärrä. Yritin useaan kertaan sanoa hänelle, että on hirmu epäkorrektia mollata vaimoa minulle ja että asioilla on aina kaksi puolta. Silti tämä mies vaan höpötti kemiasta joka on välillämme. *huoh*. Sanoin hänelle, että nain hänen kanssaan heti kun hän eroaa vaimostaan. Lupasi puhua vaimolleen erosta heti tällä viikolla. Totesi vielä, ettei naisi kanssani, vaan se olisi rakastelua. Nyt tässä sitten jännityksellä odetellaan koska mies ryhtyy sanoista tekoihin.

Miehelleni tuli suhteemme alussa tällaisia soittoja ja tekstareita ja meilejä. Mieheni on naisten mielestä komea ja hänellä lisäksi oli oman egonsa buustaustarvetta. Oli kyllä kertonut, että seurustelee, muttei ilmeisesti riittävän tehokkaasti. Lisäksi nuoria, kauniita naisia pyörii ympärillään päivittäin ja, jos vähenkään on egon buustaustarvetta, sitä on helppo toteuttaa tällaisessa piirissä.

Kolmannen keskiyöllä tulleen puhelinssoiton jälkeen sanoin, että nyt riittää. Taisin sanoa paljon muutakin egon buustaustarpeista lähtien.... Mutta siihen se loppui; mitään ongelmia ei sen jälkeen ole ollut. Luotin mieheeni kyllä täysillä, mutta loukkaannuin silti. Ja kerroin sen. Ja hän ymmärsi.

Tuli mieleeni ex-mieheni. Hänelle soitteli eräs nainen myös keskellä yötä. Kun kimpaannuin tästä ja sanoin asiast miehelleni, hän repi puhelimen irti seinästä ja vei sen auton takapaksiin (lankapuhelin). Niin olimme sitten ilman puhelinta pari viikkoa.

Nainen ei enää soitellut kotiimme, vaan miehelle töihin. Mies meni sitten naisen luo töistä suoraan, kun se tarvitsi milloin mitäkin apua.

Tämä kaikki loppui vasta muutaman vuoden kuluttua, kun julkaisimme lehdessä hääilmoituksemme.

No, eihän se tietenkään kestänyt, se avioliitto. Se oli nähtävissä jo kaikesta tästä alusta.

Mieheltäni kyllä aika tarkkaan kyselin tästä asiasta ja hän rauhallisesti selitti että mitään peliä heillä ei ole. Haluaisin uskoa miestäni, mutta silti epäilyttää, koska nainen sanoo muuta... En voi oikein mistään tietää kumpi valehtelee...
Mieheni on siis tämän naisen poikaystävän kanssa tuttuja saman harrastuksen kautta, eli silloin tällöin näkevät tuon miehen kanssa. Pyysin jos mieheni olisi tälle naisen poikaystävälle puhunut asiasta, mutta mies ilmeisesti pelkää, että tämä hänen kaverinsa suuttuu hänelle eikä tyttöystävälleen ja ei haluaisi kuulemma sekaantua toisten suhteeseen.
Viimein sanoi ottavansa yhteyttä tähän naiseen jos niin haluan, mutta tiedä sitten tekeekö näin.
Ilmeisesti vain pakko ruveta koko ajan tenttaamaan, että joko on soittanut sille...
Hirveä jankkaaminen vain yleensä meillä johtaa hirveään riitaan, kun mies on tempperamenttinen ja hermostuu aika helposti pikkuasioistakin ja en todellakaan jaksaisi riidellä...
Harmittaa, koska tämä todellakin vaikuttaa negatiivisesti suhteeseemme, eli jos naisen tarkoitus on rikkoa välimme, niin alkaa kohta siinä onnistua.

On aika lapsellista kuvitella, että joku jaksaisi "jahdata" ketään ilman vastakaikua. Eli mitä ilmeisimmin miehesi ei ole selkeästi antanut naiselle pakkeja, liekö edes vihjannut siihen suuntaan.

Sinunapa olisin niin kiero, että sanoisin miehelle, että jos tuo homma ei lopu niin SINÄ otat yhteyttä miehen kaveriin ja kysyt miksei saa eukkoaan kuriin. Poimipa tuo naisen puhelinnumero itsellesikin ja sano sama hänelle.

Ihmetyttää miten naiivisti ihmiset haluavat uskoa oman kumppaninsa hyvyyteen ja pettämättömyyteen. Järki käteen, ei ihmiset laittele viestejä, jos eivät ole edes jossain vaiheessa saaneet selkeää kannustusta siihen.

Joo-o. Pillu se on joka maailmaa pyörittää, ja taitaapi olla tässäkin tapauksessa niin, että tämä "toinen nainen" on tehnyt miehellesi tuhmia ehdotuksia tai lupaillut viestein toimintaa jos jonkinmoista, ja siitäkös miehesi tykkää.

Kumppaniaan kunnioittava mies olisi tuollaisen pelin puhaltanut poikki jo aikapäiviä sitten.

Samaa mieltä kuin edelliset. Tämä on aika päivänselvä tapaus.

Et nyt vain halua nähdä asiaa selvästi. Ajattelepa nyt ihan järjellä. JOS miehesi ei todellakaan haluaisi näitä yhteydenottoja naiselta, hän kyllä saisi ne loppumaan. On "miljoona" tapaa lopettaa ei-toivotut puhelut ja tekstiviestit.

Mitähän itse tekisit, jos sinulle alkaisi tulla puheluita ja viestejä joltakin mieheltä, ja haluaisit niiden loppuvan?

En nyt millään nimittäin jaksa uskoa, että tässä olisi takana jonkunlainen psykopaatti, joka järjestelmällisesti vainoaisi uhriansa, ja jota olisi mahdotonta saada lopettamaan vainoamisensa ja puhelinterrorisminsa. En myöskään usko, että miehesi on niin taikavoimaisen lumoava, että joku nainen ei kerta kaikkiaan pysty lopettamaan yhteydenottojaan, vaikka häntä olisi siihen tiukasti kehotettu ja vaikka hän ei ikinä saisi minkäänlaista vastakaikua yhteydenotoilleen. En.

Älä nyt herran tähden usko sinäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:
Miehelleni tuli suhteemme alussa tällaisia soittoja ja tekstareita ja meilejä. Mieheni on naisten mielestä komea ja hänellä lisäksi oli oman egonsa buustaustarvetta. Oli kyllä kertonut, että seurustelee, muttei ilmeisesti riittävän tehokkaasti. Lisäksi nuoria, kauniita naisia pyörii ympärillään päivittäin ja, jos vähenkään on egon buustaustarvetta, sitä on helppo toteuttaa tällaisessa piirissä.

Kolmannen keskiyöllä tulleen puhelinssoiton jälkeen sanoin, että nyt riittää. Taisin sanoa paljon muutakin egon buustaustarpeista lähtien.... Mutta siihen se loppui; mitään ongelmia ei sen jälkeen ole ollut. Luotin mieheeni kyllä täysillä, mutta loukkaannuin silti. Ja kerroin sen. Ja hän ymmärsi.

Sinulla ymmärtäväinen mies*

Yhteistyössä