I
Ida-
Vieras
Eli mitä näiden naisten päässä oikein liikkuu jotka yrittävät vikitellä seurustelevia miehiä ja nimenomaan tietävät että mies seurustelee, mutta silti yrittävät!!?? Miehelleni soittelee/tekstailee eräs (itsekkin varattu) nainen. Eivät ole mitään kavereita mieheni kanssa pikemminkin ehkä enintään jonkunlaisia tuttuja... Mies on näyttänyt näitä viestejä minulle, mutta ei itse pidä asiaa vakavana ja sanoo että jättää vain vastaamatta... Ja silti nainen jatkaa soittelua ja viestittelyä. En ymmärrä miksi mies ei voi soittaa/viestittää tuolle naiselle että lopettaisi tuon soittelun! Puhelut ja viestit tulevat kaiken lisäksi yleensä keskellä yötä! Itseäni on ruvennut hermostuttamaan tämä asia jo toden teolla.
Olen ruvennut jo epäilemään miestänikin että hänellä on suhde tämän naisen kanssa ja siksi ei halua sanoa suoraan tuolle naiselle että lopettaa tuollaisen häiriköinnin. Kerran olen jo ottanut yhteen sen naisen kanssa baarissa kun kävin sanomassa kuinka ällötävää hänen toimintansa on kun yrittää varattua miestä. Nainen oli todella ylimielinen ja sanoi että ei hän sille mitään voi että minun mieheni haluaa olla hänen kanssaan! En tiedä kumpaa uskoa. Yrittääkö tuo nainen rikkoa vain suhteemme vai onko miehelläni todella jotain peliä hänen kanssaan?? Naisen poikaystävään myös olen ottanut yhteyttä, mutta hän ei minua uskonut!
Olen ruvennut jo epäilemään miestänikin että hänellä on suhde tämän naisen kanssa ja siksi ei halua sanoa suoraan tuolle naiselle että lopettaa tuollaisen häiriköinnin. Kerran olen jo ottanut yhteen sen naisen kanssa baarissa kun kävin sanomassa kuinka ällötävää hänen toimintansa on kun yrittää varattua miestä. Nainen oli todella ylimielinen ja sanoi että ei hän sille mitään voi että minun mieheni haluaa olla hänen kanssaan! En tiedä kumpaa uskoa. Yrittääkö tuo nainen rikkoa vain suhteemme vai onko miehelläni todella jotain peliä hänen kanssaan?? Naisen poikaystävään myös olen ottanut yhteyttä, mutta hän ei minua uskonut!