Naiset juttuseuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies 747
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
On se ollut mukava näky kämppikselle, mutta kaikkeen sitä tottuu. Joku oli laittanut pimppiin kävyn ja se ei ollut tullut pois.....En tiedä onko tosi, mutta näin on kerrottu.
Meillä oli nuoruudessa sellainen tyttö joka antoi kaikille...Kerran pojat rakasteltuaan olivat polttaneet tytön häpykärvat tulitikulla......Luouksi pyyhkineet kädellä sängen puhtaaksi.....

Sanoppa muuta.....!! Löysin kuva sieltä, se oli laitettu 20.3 ja lähes samanlainen kuin aiempikin......Ihan hyvä! laittakaa vaan lisää!
Mitä mieltä olit eilisestä, kun kerroin viimeksi tytöstä joka antoi kaikille.......??

Kiva jos pidit, ei kai tuosta aiheesta saa mitään varsin erillaisia kuvia aikaiseksi.
Mitäpä olen mieltä, miehille kautta aikojen luonnollista naida kaikkien naisten kanssa jotka antavat , miksei naisetkin saa nauttia seksistä . Eihän se värkki siitä kulu , päinvastoin kokemus lisää osaamista...

Ei ollenkaan, mutta erikoista siinä oli kun tulitikulla polttivat karvat pimpistä.... Tätä minä tarkoitin. Vain sänki jäi! Hän alkoi aika nuorena antamaan.

Tyttö oli ollut humalassa ja pojat, ei kai muuten. Silloin tuo karvattomuus ei ollut vielä niin yleistä kuin nyt. Niin minä muistan kuin kerroit.
Minulle oli kokeneempi nainen, opetti ensin tanssimaan. Kaikki vaan johti kaikkeen!
Muistan kun tanssiessa hän oli lähellä ja minulla rupesi seisoomaan. Hän hinkkasi vartalollaan.....

Tuosta karvattomuudesta tullut tosi yleistä, lähes kaikilla naisilla jotka olen nähnyt alasti on ainakin jonkinverran paljas se.. on siinä jalkojen välissä jos jonkin näköistä hörhötintä näkyvillä. Oma mies kehuu naisen näytävän takaapäin kiihoittavalta kun näkyy vako.

Näin on ja hyvä niin. On paljon siistimpää.......On karmean näköinen jos ei ole yhtään siistitty. Ei paljon innosta ainakaan suuseksiä antamaan. Pieni kiitorata ihan hyvä, ei kokonaan paljaskaan paha. Minusta miehetkin saisi siistiä enemmän.
Noissa kuvissa, siellä.....On aika hyviä takaapäin, joillakin on reiät täysin avoinna.....

Totta puhut. Kivampi antaa myös miehelle jos ei karvat suussa.
Tuo naisen aukko avoinna ehkä siksi kun mies käynyt siellä juuri jA LIHAKSET RENNOT. Omasta aukostani en tiedä mutta ainakaan miehen käsi ei mahdu sisääni. Kaksi kalua sinne kyllä aikoinaan eräät kaverit työnsi , kun ajauduin eräälle kämpälle miesporukkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tea 31:
Totta puhut. Kivampi antaa myös miehelle jos ei karvat suussa.
Tuo naisen aukko avoinna ehkä siksi kun mies käynyt siellä juuri jA LIHAKSET RENNOT. Omasta aukostani en tiedä mutta ainakaan miehen käsi ei mahdu sisääni. Kaksi kalua sinne kyllä aikoinaan eräät kaverit työnsi , kun ajauduin eräälle kämpälle miesporukkaan.

Miehesi siskon mies ja minä tulemme puolilta päivin nussimaan sinua yhtáikaa joka reikään.

Niinhän se on ja monessa vielä spermat huulilla......!! Itse olen pitkään jo siistinyt karvoitusta jo poikamiehenä. Kaikki naiset piti ja moni tykkäsi ottaa paljaan kiveksen suuhun.Ei sinne minun mielestä tartte koko kättä tyontääkään, riittää kun sormet ja penis mahtuu.

Eikös miehet nauti nähdä kun sperma valuu ulos? Se tuntuu oikeastaan kivalta , ensin tuntuu kuin ennestään liukas pimppi liukastuisi lisää . Sen jälkeen alkaa tuntumaan valuminen, joka joskus erittäin runsasta.

Status
Viestiketju on suljettu.