Naiset juttuseuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies 747
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Pientä kumminkin, eikö saunassa päässyt himot valloilleen? Joitteko viiniä, tai jotain alkoa, se olisi lisännyt eroottista latausta. Kyllähän noi kuvat ja kertomus kylpylä reissusta on varmaan saanut kaverin kiinnostumaan....

Olisimpa ollut teidän mukana.......Selvästi hän oli kiihottunut, eikö sinulla tehnyt mieli hyväillä häntä? Varmaan käsi eksyi välillä pimppiin, eikö niin...?

Rohkaisit häntä, tai tuskin tarvitsi rohkaista. Tyydytittekö itse, vai autoiteko toisianne, sori mutta kiinostaa tämä aihe. Oliko hän yötä luonasi?
Miehellä olisi ollut kanssanne mukavaa, kaksi kiimaista pimppiä tarjolla.....

Tyydytimme molemmat itsemme. Tai oikeastaan minä sormellani hänen klitorikseen hyväilemällä sain hänet laukeamaan. Ei jäänyt yöksi vaan lähti kotiinsa.

Kumminkin saitte tyydytykset molemmat. Pesittekö toisenne, minusta tämä olisi ollut kanssa mukavaa. Kaunista tuokin!!!!
Kuinkas nyt sinulla fiilikset, oletko paitulissa edelleen?

Ehkei... soitin miehelle yöllä ei tosin vastannut heti , mutta myöhemmin soitti takaisin . Kerroin miten olin saunassa ja hän kyseli minkä näköinen pimppa oli...

Kerro minkalainen oli, karvaton.....?? Koska miehesi tulee kotiin? Huomasiko kukaan kun juoksit pukukopille ilman pikkareita? Oliko kotimatkalla hame, vai pitkikset?

Aivan karvaton , posliini, huomattavasti enemmän edessä kuin minulla (olen ns takapilluinen) Häpyhuulet ulompana kuin minulla.
En usko että kukaan huomasi... Hameessa olin.

Nyt rupesi tekemään hirveästi mieli, kun kuvittelen teidä pimppejä.......Olisi hyvä antaa suuseksiä, posliini nam........Eikö ollut jännä olo ilman pikkareita, jos vaikka vilahtaisi.....!!!

Tämä likkakaveri kertoi miten he olivat tehneet sitä alkuvuonna eräänä aamuna lapsi rynnännyt makkariin nukkumaan heidän vuoteeseensa samalla . Oli ollut kuulema eroottista tehdä sitä salaa..

Vähän varmasti mielessäsi pyllistit, että on paremmin esillä. Olitko omalla autolla liikenteessä vai muulla.......? Suomessa ei niinkään ruuhka busseissa ja metrossa kopeloida naisia kuin suurkaupungeissa. Intiassa ja kaukoidässä tätä tapahtuu.

Ehkä olisi tehnyt mieli hieman "esitellä"... Bussilla olin. Omalla autolla en koskaan siten että olisin ollut yksin ja pukeutunut yli paljastavasti . Mieheni kanssa useinkin.
Turkissa minua kopeloi tarjoilija kerran , tosin olin flirttaillut hieman..

Antaahan se lisä kicksejä, jos salaa rakastelee.....Suomessa joskus joku känninen voi kopasta, mutta tuskin muuten. Kyllä mieli tekisi kun näkee hyvämuotoisen naisen. Ajatuksissa hänet riisuu ja ajattelee minkänäköinen hän olisi alasti, sekä millainen pimppi.....Johtiko kopelointi muuhun.....?

Niinpä kyllä sitä joskus ajatuksissa riisuu vastaan tulevan miehen..... Samoin kun kesällä ohuissa housuissa olevan kalun muoto kiinnostaa. Ehkä joskus annan pikkarien vilahtaa. Muistan miten etelässä eräällä nudistirannalla pyyhettä asetellessani pyllistin suoraan aivan erään miehen kasvojen edessä se tuntui kiihoittavalta kun mieheni kertoi miten tällä oli alkanut kovettumaan.
Olin hieman hiprakassa ja annoin jatkua sekä otin häneltä esille tyyydytin sormin. Lensi kaaressa kesämekolleni.

Rannalla tuo on helppo tehdä kun on ihmiset vieri vieressä........Ei kai kaveri ollut töissä? Olisi ollut mukava seurata toimitusta...!!! Olet varmaan rakastellut ulkolaisten kanssa? Minullakin on useita tapauksia, muualtakin kuin ilotaloista. Muistan yhden todella kauniin naisen sain matkaani Buenos Airesissa. Istuin hotellin baarissa ja huomasin tarjoilijan katselevan minua sillä silmällä. Juttelin hänen kanssaan ja näytin huoneen avainta. Kun häneltä loppui työt hän tuli huoneeseeni. Hän oli todella hyvä rakastelemaan.........Eikä pyytänyt edes rahaa.......

Olenkin varmaan jo kysynyt kiinnostaako miehiä enemmän nähdä nainen pyllistelevän takaapäin , vai haarat auki edestä. Itselläni suhteelisen avoin reitti takaapäin , eli selvä näkyvä reitti takaapäin. Eli ei reidet juuri mitään peitä . Muistan miten nuorena eräs senaikainen poika tuttuni yökerhon sivukäytävällä tuli takaani , hän minua todella paljon pidempi joten olin eräällä tavoin seivästetty. Tällä kaverilla oli ehkä pisin , muttei paksuin elin.
Olen ollut muutaman ulmomaalaisen kanssa, en tosin tumman enkä ole....

Status
Viestiketju on suljettu.