Naiset juttuseuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies 747
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Kysyit minkälainen tällä likkakaverillani oli, muistui yksi asia , eli klitoris todella syvällä "hupun " suojassa. Kun hän tyydytti niin nosti toisen käden sormin sen esille...

Olet kysynyt, takaapäin......Kaikki kuin tarjottimella! Tummaihoisella on todella kauniin punainen pimppi sisältä. Kaikki on takapilluisia ja kävelytyyli on sellainen keinuva.

Itsellä (lehmämäinen olo) kun kaikki näkyy....Eräs nolo tilanne muistui mieleen , kun olin hotellin ulkoaltaalla ja roikun altaan reunalla enkä huomannut miten bikinien alaosa luiskahtanut sivuun.....

Niin minä ajattelin kun sanoit keventävän.......Sittenhän olisi kevyt olo!!!
Eikös tässä ole jo puhuttukin niin paljon että mieli tekee.......Minulla ainakin.....!!!

Hyväilen pimppiäsi, se aivan kostea, hengityksesi on kiihtynyt.....Suutelemme kiihkeästi, haluat tulla syliini....Vieressä ihmiset nukkuu.......Emme taida mennäkkään vessaan, ei kukaan huomaa....

Mennään sittenkin vessaan.........Kukaan ei herännyt, lentoemot ovat keittiössään verhon takana. Istun vessa pytylle, nostat hameen pois........Nuolen turvonnutta klitoristasi, voihkit kiihkosta......Hyväilen rintojasi samalla......

Nyt on hyvin pimppi esillä.......penikseni seisoo kovana, odottaa pääsyä kosteaan paratiisiin.......Nostanko sinut pesupöydän päälle, vai haluatko istua ratsastamaan......

Ahdasta pitäisikö riisua tämä mekko ettei sotkeudu? Näen peniksesi kovana ja avaan puseron auki että voit hyväillä rintojani. Nosta minut pesupöydälle. Se sopivan korkuinen että pääset parhaiten...

Riisu vaan ja laita naulaan. On hyvä kun nämä jumbon vassat on tilavia, hyvin mahtuu.....Nännisi sojottaa kovana, näykin, imen ja hyväilen niitä käteni hyväilee klitoristasi.........Nostan pöydälle.......Onpas sopivalla korkeudella......Nuolen vielä pimppaasi, ennenkuin haluat penikseni sisään......

Alkuperäinen kirjoittaja Mies 747:
Riisu vaan ja laita naulaan. On hyvä kun nämä jumbon vassat on tilavia, hyvin mahtuu.....Nännisi sojottaa kovana, näykin, imen ja hyväilen niitä käteni hyväilee klitoristasi.........Nostan pöydälle.......Onpas sopivalla korkeudella......Nuolen vielä pimppaasi, ennenkuin haluat penikseni sisään......

No ompas prinssinakki, ihan naurattaa.

Kielesi tuntuu hyvälle nostan jalkani pesupöydän reunalle. Samalla otan paitapuseron ja rintsikatkin pois päältäni.
Huomaan että roskiksessa kondoomi , sanon sinulle emme näköjään olekkaan ainoita 10 kerholaisia...

Kylläpä rintasi on kovat.......Pimppisi odottaa avoimena penistäni..........Joko haluat minun tulevan sisälle, vai haluatko että vielä nuolen klittaa.....? Me emme tarvitse kondoomia.......Nivusissani sykkii kuin tulivuori, odottava lasti pääsyä vaginaasi......

Status
Viestiketju on suljettu.