Eroottisin kokemukseni oli kauan sitten Vuokatissa, kun olin laskettelemassa tuttavapariskunnan kanssa. Minulla oli senaikainen tyttöystävä mukana. Muutaman oluen jälkeen kaverini (tyttöystäväni sisaren mies) ehdotti, että käytäisiin nakupuolella. Lähdimme suoraan sinne kaksistaan ensin. Kun tulimme sille puolelle, missä vaatteita ei käytetty, huomasin 2 nuorta tyttöä, jotka olin nähnyt rinteessä aikaisemmin. He istuivat pöydässä, mutta heillä oli pyyhkeet vartalon ympärillä. Muuten oli paljon alastomia ihmisiä. Tytöt katselivat meihin päin ja kuiskailivat jotakin. Me menimme höyrysaunaan. Jokin ajan kuluttua samat tytöt tulivat perässä ja istuivat lauteille kuitenkin pyyhkeet edelleen vartalon peittona. Toinen tytöistä istui kauemmaksi ja toinen läehemmäksi. Silloin kaverini lähti suihkuun ja jätti minut sinne noiden kahden tytön kanssa. Tytöt eivät häpeilleet tuijottaa. Silloin minulla alkoi paisua jalkovälissä. En tiennyt mitä pitäisi tehdä. Koitin puristaa reisiäni yhteen, mutta se vaan pahensi asiaa. Jos lähtisin, niin koko komeus olisi suoraan näkyvissä. Hetken mietittyäni, lähdin kuitenkin ja koko komeus oli täysin paljastettu. Häivyin suoraan porealtaaseen, jossa tyttöystäväni ja hänen sisarensa ja miehensä odottivat. Tyttöystäväni sisko taputti käsiään ja vihelsi, kun syöksyin altaaseen. Seuraavana päivänä näin samat tytöt rinteessä ja he tirskuivat minkä ehtivät. Olen myöhemmin ajatellut asiaa paljon ja se kiihottaa minua vieläkin mielettömästi. Runkkaan itseni kuiviin ajattelemalla, että mitä olisi tapahtunut, jos olisin jäänyt sinne saunaan vähän pitemmäksi aikaa....