V
"vieras"
Vieras
Miehet voi olla jossain yhdessä asiassa ihan hyviä putkiaivojensa talia, mut eivät kuitenkaan keskimäärin ihan hir eäasti tajua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miehet ovat keskimäärin motorisesti- ja matemaattisesti älykkäämpiä,
mutta naisten sosiaalinen älykkyys ohittaa yleensä miehen mennen tullen ja palatessa. Moni mies on älykäs, todella harva mies on fiksu.
Ilkeetä sanoo näin, mutta mun elämä nyt on vaan menny niin, että en vastakkaisesta sukupuolesta keksi mitään hyvää sanottavaa. Olen pärjännyt vallan mainiosti ilman penistäkin.
Toki me kaikki ollaan yksilöitä ja aina on poikkeuksia, mutta mun lyhyen elämän aikana en harmikseni ole niitä poikkeuksia juuri tavannut.
No tämä on kyllä totta. Miehillä on kyllä kahdet aivot, joista ne alapään aivot taitaa usein viedä. Tosin voipi olla, että niistä alapään aivoista on se hyöty, että se harva kerta ku mies jotain viittii tehä, liittyy siihen että haluu tehä vaikutuksen naisiin. Että se ilo siitä on.
Niin piti tietty tähän vielä sanoo, että se vielä menis että miehet on aika tyhmiä. Mutta kun päälle tulee vielä väkivaltaa, päihderiippuvuuksia, peliriippuvuksial, seksiriippuvuuksia, ihanmitävainriippuvuuksia.
Miehet ovat yksiselitteisesti se surkeampi sukupuoli. Ja silti heille maksetaan palkkaa paljon enemmän. Naisen eurohan on se 80 senttiä, vaikka naiset tekee työt paremmin.
Yhdes asiassa miehet on ehkä naisia parempia. Ne ehkä osaa paremmin yhteistyön. Tai siis, että jos on 10 hengen naistyöporukka ja 10 hengen miestyöporukka, niin siinä naisporukassa tulee ehkä helpommin ristiriitoja. Vaikuttaisko toi muuten siihenkin, että usein naiset kestää paremmin miehen pomonaan kuin toisen naisen ?
Tää miesten yhteistyöhomma kyllä näkyy sitten esim. kaiken maailman hyvä veli-verkostoina...
Vitun rasisti. Kaikki samat riippuvuudet löytyy myös naisilta ja Jos naiset tekee työt paremmin miksi maailman rikkaimpiin ihmisiin kuuluu ainoastaan miehiä? Sä et ainakaan älykäs ole.