Naiset ovat miehiä huonompia veronmaksajia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse ihmettelen miten noiden kaikkien veroprosentti on jotain ~34. Muutama joilla ~50.. Eikös tossa tuloluokassa pitäny verottajan viedä puolet tjtn? Oli siellä yks jolla oli 16%! Siis mitä ihmettä?

Millä sijalla sinä olet ja paljonko kartutat yhteistä kassaa maksamillasi veroilla? Eikä taas niitä valheita.
Miksi hermostuit faktatiedosta?

Ihan liikaa, verotus on eläkeläisille turhan korkea

Saan käteen nettona enemmän kuin vaikkapa vuorotyössä, tai kassalla oleva keskiverto bruttona. Kk-korotukseni ensi vuonna on +200 €, siitä kiitos, vaikkakin se hukkuu suoran sähkölämmityksen kuluihin. Olen kyllä pienentänyt kulutusta rankalla kädellä

Miksi hermostuit faktatiedosta?

Ihan liikaa, verotus on eläkeläisille turhan korkea

Saan käteen nettona enemmän kuin vaikkapa vuorotyössä, tai kassalla oleva keskiverto bruttona. Kk-korotukseni ensi vuonna on +200 €, siitä kiitos, vaikkakin se hukkuu suoran sähkölämmityksen kuluihin. Olen kyllä pienentänyt kulutusta rankalla kädellä

Miten niin hermostuin? Aloitus ehkä ärsytti, eikä tämä ole ensimmäinen naisia mollaava aloitus. Sopii kysyä aloittajan tarkoitusperiä.

Mutta kiitos tiedosta.

Miten niin hermostuin? Aloitus ehkä ärsytti, eikä tämä ole ensimmäinen naisia mollaava aloitus. Sopii kysyä aloittajan tarkoitusperiä.

Mutta kiitos tiedosta.
Luultavasti ap. on sama tyyppi, joka tehtailee jatkuvalla syötällä Sannaa mollaavia aloituksia. Älä ruoki trollia kommentoimalla herjaavia aloituksia.
Suomalainen nainen omaa oikeat kristilliset arvot.
Ei työn arvoa mitata rahalla. Rikkaudet eivät lähde mukaan viimeisen henkäyksen jälkeen. Irvokkain esimerkki äveriäästä ihmisestä on Elon Musk. Toivottavasti yksikään potkut saaneista ei kömmi takaisin kiskurin leipiin.

Luultavasti ap. on sama tyyppi, joka tehtailee jatkuvalla syötällä Sannaa mollaavia aloituksia. Älä ruoki trollia kommentoimalla herjaavia aloituksia.
Suomalainen nainen omaa oikeat kristilliset arvot.
Ei työn arvoa mitata rahalla. Rikkaudet eivät lähde mukaan viimeisen henkäyksen jälkeen. Irvokkain esimerkki äveriäästä ihmisestä on Elon Musk. Toivottavasti yksikään potkut saaneista ei kömmi takaisin kiskurin leipiin.

Mitä luultavammin on ja kyllähän sen sävystä huomaa.

Minulla on mielestäni inhimilliset arvot, ei niinkään kristilliset. Viime aikoina on niin paljon tullut luettua kristittyjen kommentteja, joista inhimillisyys ja kyky asettua toisten asemaan puuttuvat täysin. Siksi irtisanoudun moisesta "kristillisyydestä".

Yhteistyössä