Naiset ovat nousemassa suorastaan kapinaan Sannan hallitusta vastaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ymmärrän että tehohoito on turvattava. Se vaan on. En haluaisi joutua autokolariin hoitajien lakon aikana, eikä tietysti koskaan.

Mutta Sanna saisi kaivaa kuvettaan nyt edes mainostamansa naisasian nimissä. Naisvaltainen hoitoala ON huonosti palkattu.
 

Yhteistyössä