Naisille kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lyhyt mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lyhyt mies

Vieras
Jos mies on lyhyt (ei tajuttoman lyhyt, mutta lyhyt kuitenkin), niin minkä kokoisilla lihaksilla, mahalla ja läskillä tai sen puutteella mies näyttää parhaimmalta?
Vaihtoehdot:

a) laiha

b) hoikka

c) laiha läski

d) jäntevä hoikka

e) normaali (= laiha läski lisättynä ripauksella lihaksia)

f) treenattu (ei ole vielä mikään Brad Pitt Fight Clubissa, vaikka naiset niin luulevat, että siihen kuntoon pääsee tosta noin vaan)

g) treenattu pienellä läskikerroksella ja ripauksella mahaa

h) lievästi ylipainoinen löysä, ei pahemmin lihaksia

i) todella treenattu ( tämä on se Fight Club)

k) luonnostaan roteva tai sitten paljon treenattu, mutta läskiä lihasten päällä

l) bodari

m) selvästi ylipainoinen

Ihan sama, kunhan ei bodari.

Useimmilla miehillä ei ole huolta, että alkaisi yhtäkkiä näyttää bodarilta. Bodarilta näyttäminen vaatii treenin lisäksi joko juuri sopivaa synnynnäistä kehonmuotoa, tai sitten aivan järjetöntä proteiinitankkausta (eikä hormonitkaan ole pahaksi). Ja tietenkin siellä salilla käyntiä 4 kertaa viikossa. Tähän suuntaan noin suunnilleen.

Timmi miellyttää mun silmiäni eniten, mutta bodareista en välitä. Ulkonäöllä mua ei kuitenkaan hurmata vaan älyllä ja huumorintajulla, lempeydellä ja lämmöllä.

Useimmilla miehillä ei ole huolta, että alkaisi yhtäkkiä näyttää bodarilta. Bodarilta näyttäminen vaatii treenin lisäksi joko juuri sopivaa synnynnäistä kehonmuotoa, tai sitten aivan järjetöntä proteiinitankkausta (eikä hormonitkaan ole pahaksi). Ja tietenkin siellä salilla käyntiä 4 kertaa viikossa. Tähän suuntaan noin suunnilleen.

Öh, joo tiesin? Minua ei vain kiinnosta mies, joka on obsessiivisen kiinnostunut lihaksistaan. Saatikka että vetäis hormoneja.

Tää ois tietty hyvä:

04.jpg

Mut miten lyhyt on lyhyt mies? Ite oon alle 160 cm nainen, mutta en ole juurikaan ollut lyhyiden miesten kanssa tekemisissä. 180-195 cm on exät.

No mua kiihottaa hauikset. Siis sen verran sais olla että näkee, että siinä lihasta on, kun koukistaa.
Laihoista en oikeen tykkää, siis pienesti saa vatsa pömpöttää.
Mun miehet on kyllä olleet niin lyhyitä (siis mua lyhyempiä) ja satakiloisia, kuin 60-kiloisia kukkakeppejäkin, ja veltoin käsivarsin, tuollaista ihannemiestä en ole ainakaan pidempään saanut ihailla.

Minä pidän sellaisista sopusuhtaisista miehistä. Laihat ällöttää, samoin liian pumpattu lihasmassakin.
Mulla on ollut eri pituisia miehiä, enkä pidä miehen pituutta kovin merkittävänä asiana, kunhan en nyt ole ihan päätä pitempi. Mittaa minulla on liki 175 senttiä. Mieheni on minua 5cm. lyhyempi. Uskallan käyttää korkkareita.

Mun oma on 166 cm pitkä (tai pätkä) ja mun mielestä hänellä on aivan ihana kroppa. Mies juoksee paljon, joten on timmissä kunnossa ja käy salilla, joten on juuri sopivasti lihasta. Sopusuhtainen, aika hoikka, mutta ei sellainen juoksijan kuikelokroppa. Noista esimerkeistä ehkä F.

170cm ja 85kg, lihasta on paljon mutta massakauden jäljiltä on vähän rasvaakin. Penkiltä irtoaa 130kg ja satasen spurttaan reiluun 11 sekuntiin. Harrastan kamppailulajeja.

Yhteistyössä